اخبار

کاهش ضریب اصطکاک توسط یک مستربچ جدید

 

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت DowCorning که تماما شرکت تابعه‌ی Dow Chemical محسوب می‌شود، به محصول جدیدی به نام DowCorning® MB25-035 Masterbatch دست یافت. 

این مستربچ تولید شده که دارای یک فناوری پیشرو می‌باشد، برای کاهش ضریب اصطکاک در فرآیندهایی نظیر عملیات بسته بندی سرعت بالای شکل دادن-پرکردن-درز بندی یا(FFS (high-speed form-fill-seal طراحی شده است. این کاهش ضریب اصطکاک بهره وری تولید را بهینه کرده و از ایجاد وقفه‌های پرهزینه جلوگیری می‌نماید. این محصول دارای مجوز FDA برای استفاده در فیلم‌های دمشی پلی اتیلن کم چگال مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول می‌تواند مشکلات ناشی از لغزش افزودنی‌های آلی را رفع کرده و کلیه‌ی فرآیند FFS را تحت تاثیر قرار دهد.

یکی از مزایای این محصول این است که می‌توان از آن تنها در لایه‌ی خارجی بسته بندی استفاده نمود بر خلاف اینکه افزودنی‌های آلی باید در تمامی لایه‌ها مورد استفاده قرار گیرند. این مستربچ‌ها پایه سیلیکونی بوده و به گفته‌ی مسئولان شرکت Dow نسل جدید مستربچ‌ها خصوصا در چنین فرآیندهایی محسوب می‌شود. این افزودنی‌ها بر خواص فیزیکی محصول نهایی تولید شده تاثیر مثبت می‌گذارد.

 

[EasyDNNnewsLink|256]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا