اخبار

چگونه هزینه تولید hollow profile های پلی کربنات را کاهش دهیم؟

 

Hollow profileبسپار می نویسد  های پلی کربنات مورد استفاده در صنایع  معماری ، ساختمان و کشاورزی می باشند. این محصول به عنوان سقف و دیواره برای ساختمان ها، ورزشگاه ها و گلخانه ها  و …. به عنوان جاذب صوت در پل ها و اتوبان ها مورد استفاده قرار می گیرد. خواصی همچون سبکی، سهولت در استفاده و تنوع در شکل و رنگ این محصول را تبدیل به جایگزینی مناسب برای شیشه کرده است.

پلی کربنات به دلیل حساسیت به اشعه فرابنفش  معمولاً نیاز به کواکستروژن مواد آنتی UV در یک طرف یا دو طرف آن دارد. وجود لایه آنتی UV سبب جلوگیری از زردی  پروفیل ،از دست دادن خواص مکانیکی و از بین رفتن شفافیت پروفیل می شود.

شرکت ایتالیایی Omipa با بیش از 50 سال سابقه در صنعت اکستروژن  و تولید کننده خطوط  Hollow profile، کارتن پلاست، ورق های مهندسی و ورق های اپتیکی با ضخامت بالا، با راهکاری خلاقانه سیستم UV-SAVE  را در خطوط تولید خود قرار داده است. پروفیل های پلی کربنات معمولاً با 50 میکرون لایه UV-PC کو اکسترود می شوند. اگرچه این لایه بسیار نازک است اما تأثیر بسزایی بر روی قیمت محصول تمام شده دارد. شرکت Omipa به لطف تکنولوژی منحصر به فرد خود تا 30% در مصرف UV-PC صرفه جویی می کند و در نتیجه هزینه تولید را کاهش می دهد.

در حقیقت سیستم شرکت Omipa  اثر مثلث (triangle effect) را حذف می کند و با عث می شود تا لایه رزین UV-PC به خوبی سطح پروفیل را پر کند بدون این که در شیار ها نفوذ کند و آنها را پر نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به کانال تلگرام @fcctrading با آدرس: https://telegram.me/FCCtrading   مراجعه و یا با  شماره تلفن 88787883-021 تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا