اخبار

چه عواملی زمان چرخه قالب‌گیری تزریقی پلی‌الفین‌ها را می کاهند؟

شرکت Riverdale Global دسته جدیدی از عوامل هسته‌ساز مایع و شفاف کننده‌ها را معرفی نموده است که استفاده از آنها زمان قالب‌گیری تزریقی PP و HDPE را کاهش می‌دهد.

مواد افزودنی دسته +Speed™ کارایی خود را در حداقل میزان مصرف نشان می‌دهند. تمامی محصولات از تاییدیه FDA برخوردار بوده و برای کاربرد در محصولات در تماس با مواد غذایی قابل استفاده می‌باشند.

این مواد افزودنی جدید در حجم و اندازه‌های مختلف موجود بوده و در صورت نیاز مشتری با رنگ‌های مایع نیز ترکیب می‌شوند. انواع محصولات دسته +Speed™ عبارتند از:

NUC-138: این عامل هسته‌ساز برای استفاده در PP مناسب بوده و دمای بلورینگی را افزایش می‌دهد. بدین ترتیب، بسپار مذاب در دمای بالاتری سخت می‌گردد. این امر منجر به کاهش زمان خنک سازی و در نتیجه کاهش زمان قالب‌گیری تزریقی می‌گردد.

NUC-139: این محصول هم بعنوان عامل هسته‌ساز و هم بعنوان خنثی کننده اسید قابل استفاده است. استفاده از آن منجر به کاهش زمان چرخه قالب‌گیری HDPE شده و با آرایش بلورهای بسپار خواص جمع‌شدگي (shrinkage) آن را بهینه می‌نماید. این ماده باقیمانده‌های اسیدی از کاتالیست تولید PP را خنثی می‌نماید. قابل ذکر است که حضور این باقیمانده‌های اسیدی می‌تواند به تخریب بسپار منتهی گردد.

NUC-140: استفاده از این عامل هسته‌ساز در بستر PP و HDPE سبب کاهش زمان چرخه قالب‌گیری از طريق افزايش دماي بلورينگي و بهبود خواص جمع‌شدگي می‌گردد.

NUC-141A: بعنوان عامل هسته‌ساز و شفاف كننده در بستر PP استفاده شده و با افزايش نرخ بلورينگي در بستر بسپاري در دماهاي پايين‌تر منجر به بهبود شفافيت و كاهش زمان چرخه قالب‌گيري مي‌گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا