اخبار

چسب‌های سدگر جدید برای بسته بندی‌های منعطف

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، بخش کسب و کار پلاستیک‌های خاص و بسته بندی شرکت Dow chemical به چسب جدیدی به نام Adcotetm L86-500 دست یافته که بر اساس ادعای این شرکت این چسب بهره وری استفاده از منابع را حداکثر کرده و به طور قابل توجهی هزینه‌های بسته بندی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این چسب قابلیت بازیافت شدن داشته و طول عمر بسته بندی‌های مواد غذایی را افزایش می‌دهد. این چسب با یک محلول پایه تمام پلی الفینی تولید شده است.

این محصول که برای سدگری‌های متوسط تولید شده است می‌تواند در برابر رطوبت و اکسیژن نیز محافظت داشته باشد. این چسب امکان تولید بسته بندی‌ای را فراهم می‌آورد که با روش‌های معمول قابل بازیافت شدن باشد و طول عمری مشابه با بسته بندی‌های پایه PET داشته باشد.

این بسته بندی‌های پایه تمام الفینی برای اولین بار در نمایشگاه Interpack2017 برای کاربردهای حساس به عطر و سدگری نظیر قهوه، میان وعده‌ها، غذای مرطوب حیوانات و … معرفی شدند. یکی از مهم ترین کاربردهای این چسب‌ها استفاده از آن‌ها در تولید بسته بندی‌های دستمال مرطوب (Wet wipe) می‌باشد. این دستمال های مرطوب می توانند کاربردهای آرایشی بهداشتی داشته و یا برای کودکان مورد استفاده قرار گیرند.

با جایگزین شدن PET توسط این ماده‌ی تمام الفینی، میزان گرمای لازم جهت اعمال برای درزبندی کاهش چشم گیری می‌یابد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا