اخبار

پیش از K2016 در مورد کلندرهای شرکت Rodolfo Comerio بیشتر بدانید / کلندری که برای حمل آن به 60 کانتینر نیاز دارید

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، در ماه آگوست تمامی افراد مرتبط با خطوط تولیدی کلندر مربوط به صنعت PVCیا سایر مواد برای بازدید از دستگاه شرکت Rodolfo Comerio دعوت شدند. این دستگاه دارای پنج نورد (roll) بوده که هرکدام قطری معادل با 870 میلیمتر داشته و طول آن به 5000 یا 8000 میلی متر می رسد. این دستگاه وزنی معادل با 32000 کیلوگرم را داراست. این شرکت دستگاه دیگری نیز با مشخصات دیگری نیز به تازگی ساخته است. این دستگاه دارای 4 نورد با قطر 870 میلی متر، طول 8000 میلیمتر و وزن 25000 کیلوگرم می باشد.

این دو دستگاه بسیار بزرگ که برای لایه گذاری (lamination) رزین های گرمانرم و جفت کردن (coupling) یکسری از مواد به خصوص ساخته شده است در نمایشگاه K2016 دوسلدورف یکی از بهترین های خود در این سری دستگاه ها خواهد بود. طبق گفته ی مسئول فروش این شرکت برای انتقال این دستگاه ها به مصرف کننده در نقاط مختلف دنیا به 60 کانتینر نیاز است!

واضح است که هدف از این رونمایی تنها چند هفته پیش از نمایشگاه K این بوده است که به مشتریان موجود و بالقوه شانسی داده شود تا بزرگترین کلندری که تا بحال در دنیا ساخته شده است را ببینند. در واقع این کار راهی برای جذب هر دو نوع مشتری به سمت غرفه ی این شرکت در K2016 می باشد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا