اخبار

پیشگام در فناوری بازیافت با PET صددر صد بازیافتی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Indorama که یک شرکت سهامی عام و تولید‌کننده مواد شیمیایی در سطح جهانی است،PET 100 درصد بازیافتی خود را تحت نام تجاری DEJA™ به عنوان بخشی از تعهد خود برای تحقق مسئولیت و توسعه پایدار ارائه کرده است.
PET 100 درصد بازیافتی این شرکت در شکل‌های مختلفی مانند پرک، دانه، الیاف و رشته‎‌های بازیافتی برای کاربردهای متنوع ارائه می‌شود. دفتر مرکزی این شرکت در بانکوک تایلند است ودر 31 کشور دیگر در 5 قاره کارخانه دارد و به این ترتیب ردپای تولید جهانی خود را در آفریقا،آسیا، اروپا و آمریکای شمالی گسترده است. شرکت Indorama به ساخت مزیت‌های رقابتی ماندگار از طریق سبد محصول متنوع خود ادامه می‌دهد؛ سبد محصولی که رویکردی متعهدانه به کسب‌وکار، مردم و محیط زیست پایدار دارد وبرای جامعه و مشتریان ارزش‌آفرین است.DEJA™ یک PET 100 درصد بازیافتی است که از بازیافت سالانه 140 کیلوتن بطری پلاستیکی وتبدیل آن‌ها به مواد اولیه نوآورانه و فوق‌العاده برای محصولات حاصل شده است. برند DEJA™ اینامکان را برای شرکت‌های آینده‌نگر فراهم می‌کند که بتوانند بر اساس عملکرد و مواد نوآورانهبرای آینده، تصمیم بگیرند.

مسئولیت‌های زیست‌محیطی
شرکت Indorama در فرایند توسعه فناوری برای تبدیل بطری‌های PET بازیافتی به مواد قابلاستفاده در چهل سال اخیر پیشرو بوده‌است. میراث این شرکت در حوزه فناوری بازیافت پیشرو درکاربردهای جهانی ارائه راهکار و نوآوری در محیط‌های متغیر و پرچالش را تضمین می‌کند.سرمایه‌گذاری و معرفی برند DEJA™ به عنوان یک PET 100 درصد بازیافتی پاسخ این شرکت بهدغدغه جهانی در تاثیرات زیست‌محیطی به ویژه در ارتباط با پلاستیک‌هاست. مشتریان تجاری و
مصرف‌کنندگان نهایی خواستار شفافیت هر چه بیشتر کسب‌وکارها در خصوص مسئولیت‌هایاجتماعی‌شان هستند. برند DEJA™ نشان‌دهنده مسئولیت‌پذیری این شرکت و دغدغه‌های محیطزیستی در طول زنجیره ارزش است و آموزش و رهبری این شرکت تاییدی بر این است که اینمحصول به صورت پایدار تولید شده است. DEJA™ به تولیدکنندگان اعتبار و به مصرف‌کنندگاننهایی تضمین می‌دهد که این محصول پایدار و با عملکرد بالایی به لحاظ استانداردها تولید شده است.
 

پیشگامی در فناوری بازیافت
آقای Uday Gill مدیر اجرایی بخش الیاف در شرکت Indorama منطق و هدف برند DEJA™ را بهاین صورت توضیح می‌دهد: میراث شرکت Indorama و پیشگامی در فناوری تولید PET 100درصد بازیافتی به صورت پرک، دانه، الیاف و رشته‌های بازیافتی سبب شده است که محصولات ما شهرتی جهانی به لحاظ کیفیت پیدا کنند. به این ترتیب یک محصول پیشرو نیازمند برندی پیشرو نیزهست. ما به عملکرد محصولات خود افتخار می‌کنیم و پایداری آن‌ها را با برند جدید ویژه DEJA™ارائه کرده‌ایم؛ برندی که پیام آن درباره توسعه پایدار با نیازمندی‌های مشتریان ما (شرکت‌هایتولیدکننده) و مصرف‌کننده نهایی هم‌خوانی دارد. ما مطمئنیم که این برند به تولیدکنندگان آگاه کمکمی‌کند که با تمایز محصول خود، سود خود را در طول زنجیره تامین افزایش دهند و به مشتریانخود اطمینان دهند که محصولاتی هدفمند و پایدار را انتخاب می‌کنند.تمرکز شرکت Indorama بر فراهم کردن راهکارهایی جدید و عملکردی و همچنین ارائه موادی باکارکردهای افزوده است. با دسترسی منحصربه‌فرد به منابع جهانی بازیافت، برند DEJA™ موفقشده است که ردیابی را از منبع تا مشتری انجام دهد. با در نظر گرفتن پلاستیک به عنوان یک منبعارزشمند، اجزای DEJA™ از بطری‌های PET بازیافتی تشکیل می‌شود که سالانه میلیون‌ها بطریرا از رسیدن به زمین‌های دفن زباله حفظ می‌کند. DEJA™ بطری‌های پلاستیکی را به موادنوآورانه‌ای تبدیل می‌کند تا آینده را با ردپای کربنی کمتر و محیط زیست سالم‌تر رقم بزند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا