اخبار

پنج بازیکن اصلی بازار جهانی صنعت بسته بندی چه شرکت‌هایی هستند؟

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، طبق گزارش منتشر شده از Technavio بازار جهانی پلاستیک‌های بسته بندی قالب گیری شده از سال 2016 تا 2020 شاهد رشد 5 درصدی خواهد بود. پلی اتیلن ترفتالات قالب گیری شده بیشترین مصرف را در بین سایر مواد پلیمری در کاربردهای بسته بندی دارا ست چراکه انعطاف پذیری و محدوده کاربرد گسترده را ایجاد خواهد کرد.

بازار جهانی پلاستیک‌های قالب گیری شده ی بسته بندی با حضور تامین کنندگان فراوان، بسیار رقابتی است. این محصولات بسیار متنوع و زیاد هستند. با وجود این تنوع انتظار می‌رود که بازهم در آینده با نوآوری در تولید، گسترش محصولات متنوع تر و ظهور کاربردهای بیشتر شاهد رشد این محصولات باشیم. 

پنج شرکتی که از بازی کنندگان اصلی نقش در این بازار در دنیا محسوب می‌شوند، شرکت‌های Alpha Packaging، APEX Plastics، Plastipak Holdings، Sidel و Silgan Plastics می‌باشند. این تامین کنندگان در تنوع محصول، قیمت گذاری، تامین مناسب و ایجاد کاربردهای تخصصی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مشتریان اصلی پلاستیک‌های قالب گیری شده ی بسته بندی، صنایع غذا و نوشیدنی، دارو و بخش مربوط به سلامت هستند. شرکت‌های تولیدکننده ی دیگر همچون Bemis، PRC group و Berry plastics شرکت‌های بزرگ دیگری در این زمینه بوده که از راه حل‌های ویژه ای استفاده می کنند تا اثر حضور خود را به صورت جهانی گسترش داده و محصولات خود را به اقصی نقاط جهان بفرستند. اخیرا شرکت Silgan دو واحد تولیدی جدید را برای افزایش ظرفیت تولید خود در این بازار ایجاد کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا