اخبار

پلی کربنات های ویژه جدید مخصوص کاربردهای پوشش دهی

بسپار/ایران پلیمر شرکت آلمانی الاصل Velox اخیرا خبر از ارائه ی افزودنی جدید و منحصر به فردی به تمامی مشتریان خود در سراسر اروپا داده است. این شرکت اعلام کرده است که تولید این افزودنی با کمک شرکت همکار Asahi Kasei Corporation صورت گرفته است.
این محصول جدید که  Duranol™ W8011 نام گرفته، برای ایجاد پوشش هایی (Coating) با حس نرمی بسیار مناسب شناخته می شود. ایجاد این حس نرمی به خصوص در قطعات داخلی خودروها بسیار مهم تلقی می شود. 
پایه ی محصول Duranol™ W8011 یک پلی کربنات دیولی بوده که به راحتی در آب پراکنده می شود. این محصول در برابر خراش و واکنش با هرگونه مواد شیمیایی مقاوم می باشد. علاوه بر این، میزان چسبندگی، خود ترمیم شوندگی و نرمی محصول به میزان قابل توجهی بهبود یافته است. چسبندگی این محصول به زیرآیندهای مختلف نظیر آلومینیوم و انواع پلاستیک ها مناسب شناخته شده است. 
به گفته ی مدیر بخش محصولات پوشش دهی، چسب ها، درزگیرها و لاستیک ها : ”محصول جدید Duranol™ W8011 یک پلی کربنات دیولی بوده که تا درصدهای زیادی داخل آب پراکنده می شود. این محصول می تواند در محدوده ی گسترده ای از کاربردها به عنوان پلی ال یا افزودنی مورد استفاده قرار گیرد. این محصول به طور ویژه ای برای استفاده در پوشش های صنعتی پایه آبی مناسب شناخته می شود. از این محصول می توان روی سطوح چوبی، پلاستیکی و یا شیشه ای استفاده نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا