اخبار

پلی آمید جدید معرفی شده توسط Evonik مخصوص کاربردهای نوری

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت Evonik یک آمیزه ی پلی آمیدی مخصوص قالب گیری را معرفی کرده که برای کاربردهای نوری مناسب است. این آمیزه ها برای اولین بار در نمایشگاه MIDO 2019 در میلان که از ۲۳ تا ۲۵ فوریه برگزار می شود معرفی خواهند شد.

این آمیزه ها با نام تجاری TROGAMID myCX با قدرت جریان پذیری زیاد و دارا بودن شفافیت بلور برای کاربردهای نوری بسیار مناسب شناخته می شود. به عنوان یکی از مهم ترین کاربردهای این محصولات می توان به تولید لنزها اشاره کرد. ویژگی های متفاوت این ماده امکان قالب گیری آن را تا ۲۰ درجه نسبت به امیزه های معمول کاهش داده که این مساله می تواند بهره وری مصرف انرژی را باعث شود. شفافیت امیزه های TROGAMID myCX بیش از ۹۰ درصد بوده و چگالی g/cm3 ۰۳/۱ را دارا هستند. این محصولات، با توجه به خواص مکانیکی قابل توجه، مقاومت در برابر رشد ترک و استحکام شکست زیاد برای استفاده در صنعت کاربردهای نوری بسیار مناسب شناخته می شود.

محصولات TROGAMID دسته ای از محصولات شرکت Evonik بوده که اکنون ۲۰ سال است که با عنوان پلی آمید شفاف شناخته می شود. ارائه خواص و ویژگی های جدید در این خانواده می تواند تولید محصولات جدیدتر و نوآورانه تر را منجر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا