اخبار

پتروشیمی بندرامام در جایگاه نخست حجم تولید صنعت پتروشیمی کشور

بسپار/ ایران پلیمر در ده ماهه نخست سال جاری شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در جایگاه نخست حجم تولیدات محصولات پتروشیمیایی صنایع پتروشیمی کشور قرار گرفت.

شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام با تکیه بر دانش  و توانمندی کارشناسان و متخصصان داخلی خود و با سرلوحه قرار دادن شعار شرکتی پویا با تکیه بر قانونمداری، خرد ورزی و مشارکت عمومی ضمن حمایت از کالای ایرانی توانست باکسب جایگاه نخست تولید صنایع پتروشیمی کشور افتخاری دیگر را در کارنامه خود ثبت نماید.
بر اساس گزارش مدیریت برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی که بصورت ماهیانه منتشر می شود، شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام با تولید بیش از 4 میلیون و 180 هزار تن انواع محصولات پتروشیمیایی،  در مجموع با دستیابی به رقم ٩/٣٣ درصد از کل تولیدات صنعت پتروشیمی کشور به لحاظ حجم تولید در رتبه نخست قرارگیرد .
 شایان ذکر است شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام با استفاده از خوراک میعانات گازی، نفتا، متانول و نمک استحصالی از آب دریا و تولید انواع محصولات پایه‌ای و اصلی همچنین تولید پلیمرهای با ارزش افزوده بالا و کیفیت مطلوب جهت استفاده صنایع پایین دستی همواره بعنوان یکی از صنایع پیشتاز در عرصه پتروشیمی کشور مطرح می باشد.

 

این پتروشیمی تولیدکننده پلی اتیلن سبک و سنگین، پلی پروپیلن، PVC و لاستیک SBR است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا