اخبار

پایدارکننده های نوری شرکت BASF مخصوص کلاه های ایمنی شفاف

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، شرکت Martogg Group در جهت حمایت از مشتری های خود و در پاسخ گویی به نیازهای آن ها با استفاده از افزودنی پایدار کننده ی نوری شرکت BASF کلاه های ایمنی شفاف را تولید نمود. 
این کلاه ها به گونه ای طراحی شده اند که داخل آن ها به طور کامل دیده شود. این شفاف بودن دامنه ی دید افرادی که از این کلاه ها استفاده می کنند را افزایش داده و محافظت های طولانی مدتی را باعث می شود. در زمان استفاده از این کلاه ها، زمانی که شخص به بالا نگاه کند نیازی به کنار زدن کلاه نمی باشد. تولید چنین کلاه های با کیفیت قابل قبول بدون استفاده از افزودنی های BASF ممکن نبود.
این افزودنی ها طول عمر بسپار مصرفی در ساخت کلاه را افزایش چراکه به واسطه ی استفاده از افزودنی های خاص BASF، دارای محافظت بسیار قوی در برابر اشعه ی UV می باشند. اشعه ی UV قادر است برخی از واکنش های شیمیایی را از طریق شکستن پیوندهای شیمیایی فعال نموده که همین مساله باعث تغییر رنگ بسپار و افت قابل توجه خواص فیزیکی آن می شود. افزودنی های پایدارکننده در برابر نور تولید شرکت BASF دارای موادی بوده که با رادیکال های واسطه که طی فرآیند اکسید شدن نوری ایجاد شده واکنش داده و موجب از بین رفتن آن ها می شود. 
بسپار مورد استفاده در ساخت این کلاه ها پلی کربنات بوده که در عین داشتن وزن کم، استحکام مکانیکی را نیز باعث می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا