اخبار

وزیر صنعت یک کارخانه تولید لوله های پلاستیکی را افتتاح کرد

بسپار به نقل از ایرنا می نویسد، کارخانه تولید لوله های GRP تولیدکننده لوله از کامپوزیت پلیمری با ظرفیت 25 هزار تن صبح پنجشنبه در آیینی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان افتتاح شد.


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در حاشیه این آیین اظهار کرد: برای راه اندازی این کارخانه 280 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

نادر میرشکار افزود: با راه اندازی این کارخانه زمینه اشتغال 75 نفر در شهرستان مرزی نیمروز فراهم شد


لوله‏ GRP، لوله پلاستیکی تقویت شده با الیاف شیشه ‏ای (Glass Reinforced Plastic) نوعی لوله پلاستیکی کامپوزیتی است که در آن جهت افزایش مقاومت لوله از الیاف شیشه‏ ای استفاده شده است و مقاومت زیادی دربرابر فشار دارد.


محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت روز پنجشنبه با هدف افتتاح و آغاز اجرای چند طرح صنعتی در منطقه سیستان به همراه جمعی از مسئولان این وزارتخانه وارد زابل در شمال سیستان و بلوچستان شد. 

کلنگ زنی طرح بزرگ تایر خودرو سیستان با ظرفیت تولید 50 هزار تن لاستیک و ایجاد اشتغال برای یک هزار و 344 نفر در شهرک صنعتی رامشار شهرستان هامون از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به سیستان بود.



منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در شمال سیستان وبلوچستان قرار گرفته و با کشور افغانستان هم مرز است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا