اخباراخبار ویژه

وبینار کاربردهای جدید پلاستیک ها و فناوری های نو در صنعت خودرو توسط تیم Chinaplas برگزار می شود/ گروه رسانه ای بسپار همکار و حامی رسانه ای این نمایشگاه در ایران است

بسپار/ایران پلیمر فناوری های جدید در صنعت خودرویی موجب ایجاد تغییراتی در این حوزه می شود. همچنین این فناوری ها تنوع تقاضا میان مصرف کنندگان، سلامت آن ها، حفظ محیط زیست، راحتی، شخصی سازی و هوشمندی را به دنبال دارد. تولید کنندگان چگونه متوجه تغییرات در صنعت خودرو می شوند؟ چگونه می توان به هوشمند سازی، حفظ سلامت، صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش مصرف وسایل نقلیه در حوزه ی انرژی دست پیدا کرد؟ چگونه مواد پلاستیکی و لاستیکی و همچنین ابزارهای فناوری موجب ایجاد تحول در صنعت خودرو می شوند؟
هوشمندی، سبکی و انرژی های نو، کلمات کلیدی هستند که به تازگی در صنعت خودرو مورد استفاده قرار می گیرند. چگونه ما م توانیم افت و خیزهای صنعت را دریابیم؟ ما چگونه می توانیم روش های جدید مانند مواد بدون اسپری، با مواد فرار کم، ضد باکتری، مواد سبک، فناوری الیاف کربن و مانند این ها را بشناسیم؟
گروه صنعتی Adsale برگزارکننده نمایشگاه Chinaplas با همکاری شرکت های به نام این حوزه مانند Covestro، Synventive، L. K. Machinery و WOTE قصد دارند آخرین کاربردهای پلاستیک و فناوری های جدید را در حوزه ی صنعت خودرو با شما به اشتراک بگذارند.
مکان برگزاری این سمینار شهر گوانگژو چین است و به زبان چینی ارایه می شود. البته ترجمه ی همزمان انگلیسی برای افرادی که به صورت مجازی از سمینار استفاده می کنند نیز وجود دارد.

پخش زنده ی این سمینار، پنج شنبه، دوم بهمن ماه، ساعت 9 تا 12:30 به وقت تهران خواهد بود. برای حضور در این سمینار لازم است به آدرس [email protected] ایمیل ارسال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا