اخبار

واحد تولید PMA پتروشیمی کارون راه اندازی شد

بسپار به نقل از شانا می نویسد، نخستین واحد تولید PMA خاورمیانه با تلاش نیرو های متخصص ایرانی در پتروشیمی کارون به بهره برداری رسید.

افشین کیانی، مدیر مجتمع پتروشیمی کارون از بهره برداری واحد PMA این مجتمع پتروشیمی با همت و تلاش نیروهای متخصص داخلی و پس از رفع تحریمهای غربی و با تلاش شبانه روزی همکاران در شرکت پتروشیمی کارون خبر داد.

وی اظهار کرد: واحد PMA با ظرفیت تولید سالانه ٣٢ هزار تن در سال به عنوان خوراک اولیه و اصلی تولید MDI است و این محصول در صنایع خودرو سازی، هواپیما، زیره کفش و … استفاده فراوان دارد و افزون بر تامین نیازهای داخلی در امر صادرات نیز می تواند استفاده شود.

بر اساس اعلام  روابط عمومی پتروشیمی کارون، کیانی افزود: این محصول در خاورمیانه مشابه ای ندارد و می تواند با شرکتهای غربی رقابت کند. همیشه راههای سخت تر سبب افزایش توانمندی ما می شود.

وی ادامه داد: ما نیز بر اساس شعار سال که از رهبری به نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نامگذاری شده است با توکل بر پروردگار و توان و تکیه بر دانش بومی توانمندی کشور عزیزمان ایران اسلامی را به همگان نشان دادیم.

مدیر مجتمع پتروشیمی کارون تصریح کرد: توانستیم بدون حضور شرکت کماتور سوئد و با تلاش مدیریت و همکاری بخ های مختلف شرکت پتروشیمی کارون امروز به هدف نهایی خود که تولید محصول MDI است نزدیک شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا