اخبار

همکاری WACKER و Dynaplak برای توسعه بایندر های بر پایه نشاسته

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  WACKER اعلام کرد که با شرکت Dynaplak همکاری خواهد کرد. Dynaplak یک شرکت هلندی تولید کننده مواد اولیه زیستی جهت کاربرد های کشاورزی و صنعتی می باشد. این دو شرکت قصد دارند با همکاری یکدیگر بایندر های هیبریدی بر پایه پلیمر ها و نشاسته توسعه دهند.

بر طبق برنامه ریزی های انجام شده اولین محصول جهت رنگ های ساختمانی داخلی در سه ماهه اول سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد.

WACKER با توجه به تقاضای در حال رشد مشتریان برای بایندر های تجدید پذیر جهت صنایع رنگ و پوشش ها در این زمینه سرمایه گذاری کرده است. به گفته Dominique Nely مدیر بخش بایندر های WACKER در اروپای غربی ، همکاری با Dynaplak برای افزایش حضور WACKER در بایندر های تجدید پذیر انجام شده است. WACKER یکی از اولین شرکت های شیمیایی است که بخش محصولات تجدید پذیر حود را توسعه داده است. این شرکت در فاز اول بر روی رنگ های داخل ساختمان تمرکز دارد زیرا در این بخش تقاضای زیادی برای جایگزینی بایندر های پایه نفت با مواد زیستی وجود دارد.

فناوری زیستی Dynaplak به همراه چندین دهه تجربه شرکت WACKER در تولید بایندر های پایه پلیمری منجر به تولید بایندر های هیبریدی بر پایه پلیمر و نشاسته خواهد شد. نشاسته یک محصول جانبی از فرآیند سیب زمینی می باشد. از نظر فنی بایندر های هیبریدی استاندارد های کیفیتی محصولات WACKER را برآورده می سازند. هدف WACKER ارائه محصولات تجدید پذیر با حفظ کیفیت محصول می باشد. بایندر های جدید در کارخانه Dynaplak واقع در Veendam هلند تولید خواهد شد و بخشی از محصولات جدید WACKER می باشند که با نام تجاری VINNECO عرضه می شوند. اولین محصولات این خط در نمایشگاه European Coatings Show 2019 به نمایش گذاشته خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا