اخبار

همکاری دو شرکت برای ساخت قطعات کامپوزیتی گرمانرم خودرویی و هواپیمایی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت‌های Plastivaloire و Roctool برای ساخت قطعات چندسازه‌ای گرمانرم برای بازارهای خودرویی و هواپیمایی، در حال رایزنی هستند. 

طبق صحبت‌های انجام شده قرار است این شرکت‌ها همکاری‌های تولیدی را انجام دهند.
طبق گفته‌ی Dominique Manceau مسئول بخش نوآوری شرکت Plastivaloire Group : “هدف ما تبدیل شدن به فناوری‌هایی است که چرخه‌ی زمانی تولید را کم کرده درحالی که بتواند کیفیت و هزینه‌های تولیدی را چه برای قطعات ساختاری و چه قطعات دکوری حفظ نماید.” 

شرکت Plastivaloire اکنون به مدت 5 سال است که از فناوری شرکت Roctool استفاده نموده و تولیدات بسیار موفقی را داراست. این تولیدات در بخش صنعت خودرویی همچون تزریق پلاستیک‌ها برای قطعات دکوری خودرو خصوصا قسمت‌های براق که در پژو 208 مورد استفاده قرار می‌گیرد را شامل می‌شود.
طبق گفته‌ی Mathieu Boulanger مدیرعامل شرکت Roctool : “آغاز همکاری‌های ما با Plastivaloire زمانی آغاز شد که با مشکلات ظاهری سطح روبرو شده بودیم. 

همکاری‌های گذشته به خوبی نشان می‌دهد که ما با PVL وارد صنعت چندسازه نیز خواهیم شد چراکه این صنعت پتانسیل‌های بسیار زیادی را خصوصا در صنعت خودرو دارا می‌باشد. در حال حاضر مساله‌ی حائز اهمیت کاهش وزن در صنعت خودرو می‌باشد. این درحالی است که علاوه بر کاهش وزن مسائل دیگری نظیر عملکرد مناسب در دمای زیاد نیز مورد نیاز می‌باشد.”
شرکت‌های Plastivaloire از فناوری تولید شرکت Ractool در واحد خود واقع در Langeais کشور فرانسه که در سال 2011 آغاز به کار کرد استفاده کرده است. این واحد تولیدی به ایجاد کاربردهای نوین تعلق دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا