اخبار

نیاز به توربین های بادی سالانه رو به افزایش است

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، نیاز به توربین‌های بادی به طور پیوسته سالیانه رو به افزایش می‌باشد. تولیدکنندگان توربین‌های بادی در دوسلدورف کشور آلمان طی کنفرانسی از آخرین دستاوردهای خود در تولید این توربین‌ها سخن می‌گویند. در این کنفرانس همانند سایر کنفرانس‌های مشابه با تحلیل بازار این محصولات همراه خواهد بود. این تحلیل بازار توسط Cristina de Santos مدیر واحد انرژی و زیرساختار AMI صورت گرفت. 
هزینه‌ی انرژی در صنعت توربین‌های بادی همواره مساله‌ی حائز اهیمتی می‌باشد. نمایندگان شرکت کننده در کنفرانس Applied Market Information's Wind Turbine Blade Manufacture 2017 این شانس را دارند که به تحلیل‌های انجام شده توسط کمیسیون اروپا و مرکز اتحقیقات مشترک در مورد اقتصاد انرژی بادی گوش دهند.
شرکت Polytech از کشور آلمان نمایندگانی را در این کنفرانس دارا بوده که راه حل‌هایی را در جهت کاهش هزینه‌های انرژی داشته به طوریکه که تولیدکنندگان بتوانند کیفیت توربین‌ها را به مراتب افزایش دهند. 
تیغه‌های بلند ناحیه‌ی جابجایی روتور را افزایش داده و بنابراین بهره وری و خروجی توربین‌ها را افزایش خواهند داد. این مساله به عنوان عاملی کلیدی برای کاهش هزینه‌های تولید انرژی محسوب می‌شود. اگرچه این مساله چالش‌های طراحی و تولید را در صنعت ساخت تیغه‌ها پدید می‌آورد. 
شرکت SE Blades یک تولیدکننده‌ی پیشرو در ساخت تیغه‌ها در هندوستان و شرکت فرعی Suzlon Energy یک تولیدکننده‌ی مهم در توربین‌های بادی از دیدگاه خود در مورد چالش‌های طراحی‌های تیغه‌ها صحبت خواهند کرد. 
یک ارائه‌ی مهم نیز از طرف شرکت Siemens Gamesa Renewable Energy  که یک تولیدکننده‌ی پیشرو در زمینه‌ی توربین‌های بادی است در مورد چالش‌های زیرساختار و فناوری توربین‌های بادی با تیغه‌های بیش از 100 متر انجام خواهد شد.
شرکت در این همایش برای فعالان این صنعت در همه ی کشورها برای درک بهتر زیرساختار و فناوری توربین‌های بادی بسیار مفید خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا