اخبار

نگاهی به‌ وبگاه‌ نمایشگاه‌های K، CHINAPLAS، ArabPlast و ایران پلاست: ساختار وبگاه‌های نمایشگاه‌های بزرگ چگونه است؟ ما چگونه ایم؟

بسپار با تهیه گزارشی از ریز عملکرد و جایگاه وبگاه های تعدادی از نمایشگاه های معتبر و منطقه ای صنعت پلیمر تلاش کرده است تا دیدی نسبت به این موضوع به برگزارکنندگان نمایشگاه های داخلی در کشور بدهد. امید است کارآمد باشد.

 


ساختار وبگاه نمایشگاه K

کافیست برای وارد شدن به وبگاه نمایشگاه K در google کلمه‌ی K exhibition را بنویسید. اولین صفحه‌ی پیشنهادی www.k-online.com خواهد بود. با انتخاب این صفحه، وارد وبگاه مهم ترین نمایشگاه صنعت لاستیک و پلاستیک در دنیا خواهید شد. به محض ورود، شکل 1، در بالاترین قسمت تاریخ، روز، ماه و سال برگزاری دوره‌ی آتی نمایشگاه و محل آن که در دوسلدورف آلمان است، را مشاهده می‌کنید.


Home یا خانه

پس از نگه داشتن موس روی Home، گزینه‌های مختلفی نمایش داده می‌شود، شکل 3. گزینه‌ی اول که Impressions k 2016 است، به بیان تاثیرگزاری‌های عمده‌ی نمایشگاه K می‌پردازد. در این بخش عکس‌ها و فیلم‌های زیادی مبنی بر تاثیرات بسزای K بر صنعت لاستیک و پلاستیک وجود دارد. همچنین نظرات مختلف افراد بازدیدکننده و صحبت‌های آن‌ها در مورد بازدهی نمایشگاه K بر کسب و کار و تخصص آن‌ها در قالب یک ویدیو وجود دارد.

در این بخش همچنین مصاحبه‌های بسیاری از ارائه دهندگان محصول و خدمات وجود دارد. از آن جایی که ارائه دهندگان محصول در این نمایشگاه تعداد بسیار زیادی دارند، تنها مصاحبه‌ی بزرگترین و مهم ترین شرکت‌ها نظیر BASF، Covestro، Engel، SACMI، Merk، Ineos و …. آورده شده است.

در گزینه‌های دوم و سوم ارائه شده در بخش Home، فیلم‌ها و عکس‌هایی که از دوره‌های مختلف برگزاری نمایشگاه تهیه شده است قرار دارد.

گزینه‌ی چهارم Show Daily بوده که پس از ورود به این قسمت به یکی از مهم ترین وبگاه‌های خبریه اروپا با نام www.plasticsnews.com  متصل می‌شوید. در این وبگاه خبری، خبرهای مرتبط با نمایشگاه K2016، محصولات و خدمات نوین ارائه شده در این نمایشگاه قرار دارد.

گزینه‌ی بعدی VDMA Industry 4.0 TV بوده که اخبار مربوط به صنعت 4 آورده شده است. در گزینه‌ی بعدی به نام Videos K 2016 Preview مجموعه‌ای از فیلم‌های گرفته شده در نمایشگاه K سال 2016 آورده شده است. 


(ادامه دارد …)

با توجه به اهمیت تصاویر این گزارش پیشنهاد می کنیم متن اصلی را در شماره 180 ماهنامه بسپار شهریور ماه ببینید. 

 

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد.




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا