اخبار

نکوبهینه ماشین تکنولوژی تزریق پلاستیک آمریکا را به ایران آورد

بسپار می نویسد، نکوبهینه ماشین موفق به اخذ نمایندگی انحصاری شرکت ایزومی YIZUMI شد.

این شرکت که دوازده سال حضور مؤثر در ارائه دستگاه های تزریق داشته، به منظور ارتقای سبد محصولات و عرضه دستگاه هایی با قابلیت های متناظر دستگاه های اروپایی و امریکایی، موفق به اخذ نمایندگی انحصاری شرکت ایزومی YIZUMI شد. این شرکت با خرید دانش فنی شرکت  HPMآمریکا با قدمتی صد ساله، جزء سه تولیدکننده برتر دستگاه تزریق پلاستیک در چین است و هم اکنون، محصولات تولیدی این شرکت شامل دستگاه های تزریق پلاستیک، تولید لاستیک، دایکاست و ربات به بیش از 50 کشور جهان صادر می شود.

فعالیت ایزومی از سال 2002 آغاز شده و هم اینک با کادری 2000 نفری در کارخانه ای به وسعت دویست هکتار، دفاتر متعدد فروش و خدمات، مراکز تحقیق و توسعه در چین، اروپا و امریکا، چندین اختراع اختصاصی (Patent)،  رویای اول شدن را با سرعت دنبال می نماید.

سیستم مدیریتی بروز، همکاری با متخصصان اروپایی و استفاده از مدرن ترین دستگاه های تولید و تجهیزات پیشرفته کنترل کیفیت از نقاط قوت ایزومی بشمار می رود. تمرکز اصلی ایزومی بر تحقیق و توسعه بوده و نام این شرکت نیز برگرفته از نوآوری و خلاقیت می باشد.

دستگاه های تزریق پلاستیک ایزومی شامل دستگاه های معمولی، سروو، پمپ متغیر و تمام الکتریک بوده و از تناژ 90 تا 4000 با تنوع زیر عرضه می گردد:

·         دستگاه های دو صفحه ای (از تناژ 1000 تا 4000)،

·         دستگاه های مخصوص تولید ظروف جداره نازک (با ضخامت دیواره 38 صدم میلی متر)،

·         دستگاه های مخصوص تولید پریفرم معمولی و سرعت بالا (44 تا 144 کویته با زمان هر ضرب 8.5 ثانیه)، و

·         دستگاه های مخصوص پی وی سی.

 

این شرکت در متن اطلاعیه خود تاکیده کرده که همکاری NBM با شرکت هایشینگ همچنان ادامه دارد و دستگاه های ارتقاء یافته (سری UDC)، توسط NBM به عنوان نماینده انحصاری هایشینگ در ایران عرضه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا