اخبار

نوید زر شیمی گرید جدید PP برای ظروف IML را از امروز عرضه می کند

بسپار می نویسد، عرضه نامناسب گرید RP340 (پلی پروپیلن مصرفی در ظروف IML) باعث شد تا شرکت هایی که در تأمین این گرید با مشکل مواجه بودند، علی رغم عدم عضویت در انجمن ملی پلاستیک با محوریت این انجمن، پیگیری و مکاتبه هایی را آغاز کنند که نتیجه این پیگیری ها پس از چند ماه به عرضه یک گرید مشابه توسط نوید زرشیمی منجر شد.
به گزارش روابط عمومی انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران، روز یکشنبه 24 مردادماه مجتمع نوید زرشیمی از کارگزاری های بورس کالا خواست تا عرضه گرید ZR340R که گریدی معادل RP340 است را به اطلاع مشتریان خود برسانند. تولید این گرید به تلاش های چند ماهه انجمن ملی پلاستیک و کمک دفتر توسعه صنایع تکمیلی باز می گردد که پس از درخواست واحدهای تولیدی صنعت پلاستیک، عرضه آن شروع و این پیگیری ها به ثمر نشست.
گریدهای تخصصی، عمدتا 10 تا 15 درصد از گریدهای عمومی گران تر است و پتروشیمی ها به دلیل عدم تجمیع تقاضا، علاقه ای به تولید گریدهای تخصصی ندارند، اما تجمیع درخواست مصرف کنندگان گرید RP340، رصد بازار و پیگیری مستمر انجمن ملی پلاستیک باعث شد تا فارغ از معرفی گرید جدید نوید زرشیمی، قیمت آن هم با افت 600 تومانی مواجه شده و از 4650 تومان به محدوده 4 هزار تومان سقوط کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا