اخبار

نوآوری در پلیمرهای EVA برای کیف‌ها و تیوب‌های پزشکی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، در همایش Medical Tubing 2016 ارائه‌ای در مورد فرمول بندی‌های ویژه‌ی هم بسپارهای اتیلن وینیل استات (EVA) شده که در برابر  تاب خوردگی بسیار مقاوم می‌باشند.

 این محصولات به خصوص برای کاربردهای قرارگیری بسپار روی مواد ساخته شده از PVC برای کیف‌های پزشکی و تیوب‌ها بسیار مناسب می‌باشد. این ارائه‌ی فناوری جدید توسط شرکت Celanese Corporation که شرکتی نوآور در فناوری جهانی و مواد خاص محسوب می‌شود، صورت گرفت.

بسپارهای EVA به نرم کننده نیاز نداشته به همین دلیل هیچگونه نگرانی مبنی بر نشت کوچک مولکول‌های مضر از آن‌ها وجود ندارد. از بسپارهای EVA ساخته شده‌ی شرکت  Celanese با نام تجاری Ateva® G در کابردهای کیفی OEMهای پزشکی به کار برده شده شده تا اطمینان حاصل شود از محصولاتی 100 درصد غیر PVC استفاده شده است.

شرکت Celanese همچنان در حال سرمایه‌گذاری برای تولیدات پایه EVA خود می‌باشد چراکه محصولی بسیار بحرانی در کاربردهای پزشکی و دارویی محسوب می‌شود. در طول مدت زمان این ارائه، تمرکز اصلی بر این بود که EVA چگونه می‌تواند راه حلی در تولید محصولات ضد تاب خوردگی محسوب شود. در این ارائه جزئیاتی در مورد تولید محصولات مصرفی در کاربردهای تیوب پزشکی توسط شرکت Celanese داده شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا