اخبار

نمونه ای ویژه از صندلی های اداری زیبا و کاربردی با پلیمرها

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  شرکت های BASF، ITO و Interstuhl یک طراحی و تولید مشترک را انجام داده اند. این محصول مشترک یک صندلی بوده که برای محیط های مدرن دفتری مناسب شناخته می شود. مواد جدید استفاده شده در این صندلی راحتی زیادی ایجاد کرده، وزن بسیار اندکی داشته و حداکثر عملکرد را داراست.

با تغییر نیازهای موجود راه حل های جدیدی تولید می شود. این مساله در دنیای کسب و کار بسیار دیده شده است. با تغییر مداوم طراحی های محیط کار، ملزومات طراحی و تجهیزات مورد استفاده در این مکان ها نیز دستخوش تغییر می شود. برای ساخت این صندلی از مواد تولیدی شرکت BASF استفاده شده و طراحی های شرکت های ITO design و Interstuhl به کار گرفته شده است.

مواد مورد استفاده در ساخت چرخ های این صندلی ترکیبی از Ultramid و Ultraform بوده که تعادل بسیار خوبی از نرمی و اصطکاک ایجاد می کند.

از لاستیک های قابل ریخته گری پلی یورتانی Elasturan  در تولید چرخ های این صندلی استفاده شده که آن را برای کاربرد در سطوح مختلف زمین با موفقیت روبرو کرده است. برای ساخت کوسن های این صندلی ها از CosyPUR و Elastoflex که دو فوم پلی یورتانی است استفاده شده است. این فوم ها فشارهای ورودی را تا مقادیر زیادی جذب نموده و احساس راحتی کم نظیری را ایجاد می کند. صفحه ی مخصوص نوشتن در این صندلی ها از یک پلی آمید با عملکرد بالا حاوی الیاف شیشه ی بلند با نام Ultramid structure LFX ساخته شده است. این ماده چقرمه و سفت بوده و در بسیاری از کاربردها قابلیت جایگزینی با فلز را دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا