اخبار

نمایش دستگاه‌های مدور توسط شرکتStarlinger در نمایشگاه CHINAPLAS 2016

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت Starlinger آخرین مدل دستگاه‌های ریسندگی سری RX خود با نام تجاری RX 6.1 را در نمایشگاه CHINAPLAS 2016 به نمایش گذاشت.

این دستگاه با مشخصه IQ بیش از 200 (بعنوان معیاری از کیفیت و اندازه متوسط پارچه (fabric) بدون تاب به متر) و بازدهی بالا از جمله محصولاتی است که از کمترین هزینه تولید پارچه در مقایسه با موارد مشابه خود برخوردار است.

دستگاه RX 6.1 بطور اختصاصی برای تولید پارچه‌های سبک و نیمه سبک از جنس PP و HDPE طراحی شده است. این دستگاه در تولید روبان (tape) از جنس پلی‌استر نیز قابلیت استفاده دارد. فرایند بافندگی بطور کامل عاری از روغن بوده که از چسبندگی پوششی اطمینان حاصل می‌آورد. علاوه بر این، محصولات تولید شده توسط این فرایند در کاربردهای بسته‌بندی مواد غذایی نیز قابل استفاده خواهند بود. سرعت تولید این دستگاه برابر 920 چین بر دقیقه و عرض کاری آن برابر 1300-850 میلی‌متر خواهد بود. این مدل بخوبی بر مدل‌های RX 6.0 و RX 8.0 مطابقت دارد.

به دلیل کیفیت بالای پارچه‌های تولیدی و بازدهی تولید بسیار بالا با استفاده از دستگاه‌های سری RX، از هزینه‌های تولید کیسه نیز کاسته خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا