اخبار

نمایشگاه Fakuma و نسل چهارم صنعت در کارخانه های پلیمر

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، در آینده‌ی بسیار نزدیک فرآیندهای تولید با استفاده از نسل چهارم صنعت کاملا یکپارچه شده و تمامی صنایع در سراسر دنیا به کارخانه‌هایی هوشمند تبدیل خواهند شد. 

با هدف ارائه‌ی راه حل‌های نوآورانه که به فرآیندکاران پلاستیک اجازه می‌دهد در مسیرهای پر چالش به پیشرفت‌هایی دسترسی یابند، شرکت Piovan محصولات جدیدی را در همین رابطه در نمایشگاه Fakuma 2017 معرفی کرد. این نمایشگاه در تاریخ 17 تا 21 اکتبر در Friedrichshafen برگزار شد.
برای اولین بار در سراسر دنیا شرکت Veneto کنترل کننده‌های دمایی جدیدی را با نام Easytherm معرفی کرد. در ساخت این کنترل کننده‌ها از پروتوکل OPC-UA استفاده شده است. این پروتوکل اخیرا برای کارخانه‌های دیجیتال مجهز به صنعت 0/4 راه اندازی شده است.طرح جدید داخلی و خارجی، کنترل ارگونومیک مجددا طراحی شده که با اجزای نهایی جفت شده است، ماشینی را ارائه می‌دهد که اطمینان، دقت و مدیریت هوشمندانه تولید را تضمین می‌نماید.
به عنوان یک نوآوری حائز اهمیت دیگر می‌توان Winenergy را نام برد. این سامانه برای نظارت و تحلیل مصرف انرژی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سامانه دارای یک نرم افزار جامع بوده که به تعداد بسیار زیادی از اجزا با قابلیت شناسایی داده‌ها مربوط به مقادیر فیزیکی مختلف نظیر قدرت، الکتریسیته، انرژی گرمایی و دما مرتبط می‌باشد. سامانه‌ی Winenergy  می‎تواند به طور مستقل و یا توام با Winfactory 4.0  نصب شده و حداکثر میزان بهره وری و کنترل را داشته باشد. 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا