اخبار

نمایشگاه چرم و کفش نیز امروز آغاز به کار کرد

بسپار می نویسد، بزرگترين رويداد صنعت چرم و كفش كشور (امپكس ٥) اين هفته در روزهاى سه شنبه ١٦تا جمعه ١٩ آذر ماه در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران برگزار مي شود.

 این نمایشگاه در فضایی به وسعت بیش از ۱۱ هزار متر مربع با حضور ۲۲۰ شرکت داخلی و رسانه هاى تخصصي صنعت چرم و كفش و كيف و ۸۰ شرکت خارجی از کشورهای چین، ترکیه، ایتالیا و آلمان دایر خواهد شد.

مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه محصولات خود را در گروه‌های کالایی انواع کفش و کیف، محصولات چرمی و غير چرمى، ماشین‌آلات وابسته و مواد اولیه به معرض نمایش خواهند گذاشت.

هدف از برپایی این نمایشگاه فراهم آوردن فناوری‌های روز کشورهای پیشرفته، آشنایی با ماشین‌آلات جدید برای تولید محصولات چرمی کیف و کفش، ارتباط و تعامل بیشتر با تولیدکنندگان داخلی و خارجی، آشنایی با محصولات نوین مرتبط با صنعت کیف و کفش با اولویت شناساندن ظرفیت و توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی در تولید و ارایه کالا و خدمات جدید است.

بر همین اساس این نمایشگاه، مکان مناسبی برای سنجش توان رقابتی مشارکت‌کنندگان، افزایش میزان تبلیغات کاربردی صنایع مربوطه و همچنین آشنایی سایر متخصصان و علاقه‌مندان با فناوری‌های روز این صنعت محسوب می‌شود.

بزرگترين رويداد صنعت چرم و كفش كشور معروف به نمايشگاه امپكس 5، با همکاری و مشارکت: انجمن صنایع چرم ایران، اتحادیه توليد كنندگان چرم مصنوعي ايران، اتحادیه کفش دست دوز تهران، اتحادیه کفش ماشینی تهران، اتحادیه سراجان تهران، اتحادیه فروشندگان چرم و لوازم كفش تهران و جامعه مدیران و متخصصين صنعت کفش ایران در روزهاي سه شنبه تا جمعه ١٦ تا ١٩ آذر ماه از ساعت ٩ صبح تا ١٨ عصر در سالن هاى ٧ و ٨ و ٩ و ١٠ و ١١ و ٢٧ در محل دائمي نمايشگاه بين المللى تهران  برگزار می شود.
منبع: جامعه مدیران صنعت کفش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا