اخبار

نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول فرصتی برای صادرات

بسپار می نویسد، ششمین نمایشگاه بین المللی رزین، مواد اولیه رنگ، چسب، ایزولاسیون 5-7 فروردین سال 95 در شهر استانبول برگزار می شود. نمایشگاهی که می تواند فرصتی برای استفاده از فضای پساتحریم و افزایش صادرات باشد.

 

Turkcaut & Paintistanbul نمایشگاهی پیشرو در صنعت مواد اولیه “رنگ ها، چسب ها و ایزولاسیون” ترکیه و بزرگترین رویداد در منطقه اوراسیـا و سومین در دنیـا است.
تولید کنندگان  داخلی در این رویداد برای ایجاد ارتباطات تجاری و دیدار با بازدیدکنندگان حرفه ای از سراسر جهان،  فرصت مناسبی را در جهت تحقق صادرات غیر نفتی  به دست می آورند.
ترکیه به خاطر موقعیت خاص جغرافیایی و بنادرش به راحتی می تواند بازار کشورهای مشترک المنافع، اروپای شرقی، اروپای غربی،کشورهای عربی و آفریقا را تحت پوشش قرار دهد.
رشد نرخ  انبوه سازی و تولید محصولات صنعتی در ترکیه، هر سال بیش از گذشته افزایش تقاضای انواع رنگ ها در صنایع مختلف را بوجود آورده است.
ترکیه یکی از بزرگترین بازارهای مصرف رنگ در اروپا بوده و و برای پاسخگویی به نیاز شرکت های تولید کننده رنگ به مواد اولیه، در سال 2014  به میزان 9/1 میلیارد دلار واردات مواد اولیه رنگ و رزین  داشته است. ولی متاسفانه سهم کشور ما از این رقم فقط 400 هزار دلار می باشد.
شرکت های ایرانی باید قبل از ورود برندهای بین المللی به ایران در پسا تحریم که احتمال تضعیف و یا حذف تولید کنندگان ایرانی را در بر خواهد داشت لازم است با ورود به بازارهای بین المللی قسمتی از سهم بازارهای خارجی را از آن خود نموده و با به روز سازی واحد های تولیدی خود از بروز خطر یاد شده جلوگیری نمایند.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت زیر مراجعه کنید:

http://www.tr-ir.com/fa-IR/News/Detail/68.aspx

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا