اخبار

نعمت زاده: توليد كنندگان براي حضور در طرح خروج از رکود ثبت نام كنند

بسپار می نویسد، وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت : این وزارت دیروز آگهی روی سایت داده است تا اگر شرکت های دیگری علاقه مندند تا کالاهای خود را برای عرضه در طرح خروج از رکود ارائه کنند، ثبت نام کنند. 


محمدرضا نعمت زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: شرکت های تولیدی علاقه مند می توانند از طریق سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت فرم های لازم را پر کنند تا بررسی شود و کالاهای خود را ارائه کنند. 
وی ادامه داد: این طرح ارائه شده ممکن است تمدید شود و به همین دلیل طبیعی است که روز اول همه واحدهای تولیدی نتوانند اعلام آمادگی کنند و امیدواریم که در آینده شرکت های تولیدی که علاقه مندند کالاهای خود را عرضه کنند در این سایت ثبت نام کنند. 
نعمت زاده با بیان اینکه فروشگاه های عرضه کننده کالا آمادگی کافی دارند، گفت: امیدواریم تا بانک ها با ارائه هرچه زودتر کارت های اعتباری در اجراشدن این طرح ما را یاری کنند. 
وی با بیان اینکه ارائه این وام درباره کالاهای مصرفی بادوام است ، افزود: نوع کالاها مشخص شده 
و تعداد شرکت های تولیدکننده کالا بسیار زیاد است و به همین دلیل آنها می توانند به تدریج نام نویسی کنند و به این طرح اضافه شوند. 
وزیر صنعت درباره نرخ سود تسهیلات ارائه شده برای کالاهای خانگی گفت: نرخ سود تسهیلات در کارت های اعتباری 10 میلیون تومانی 12 درصد تعیین شده است و تسهیلات خودرو با سود 16 درصد و دوره بازپرداخت تا7 سال ارائه خواهد شد. 
نعمت زاده درباره کاهش نرخ سود تسهیلات و سپرده ها افزود: باتوجه به کاهش تورم ما باید به سمت کاهش نرخ سود تسهیلات و سپرده ها پیش برویم که امیدواریم شورای پول و اعتبار تصمیم های لازم را در این خصوص بگیرد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا