اخبار

نصب خط دو و نیم میلیون پوندی در شرکت بازیافت پروفیل VEKA

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت بازیافت وکا، نصب خط دو و نیم میلیون پوندی درمجتمع بازیافت U-PVC شهر ولینگبرو را که  مرحله حیاتی  فاز  ۲  از برنامه توسعه دو ساله  این مجتمع می باشد، به پایان رساند.

این نصب و راه اندازی جدید، مرحله اول از فرآیند  بازیافتی است  که پروفیل های مستعمل جمع آوری شده از سراسر کشور را  تحویل می‌گیرد، قطعات فلزی را جدا کرده، پروفیل های مستعمل را خرد می‌کند تا قبل از جداسازی بیشتر، به ابعاد  مناسب  برسند.

علیرغم تعطیلات اجباری ناشی از ویروس کرونا، نصب و راه اندازی اخیر اعم از آماده کردن سایت، احداث ساختمان ویژه، سیلو، نقاله های سنگین و ماشین آلات مختص ریز کردن پروفیل ها، طبق برنامه زمانبندی پیش بینی شده به پایان رسید. به نحوی که اولین محموله پروفیل ها  همزمان با بازگشایی مجدد کارخانه تحویل شد.

مجتمع فوق که بناست در سال جاری با هزینه کل بالغ بر ۱۰ میلیون پوند به اتمام برسد، پیشرفته ترین مجتمع از نوع خود می باشد که به طور کامل عملیاتی گردیده است و این شرکت را که پلیمرهای بازیافت شده باکیفیت high-grade برای تولید قاب های پنجره، قطعات الکتریکی و اجزای ساختمانی عرضه  می‌کرد، به خودکفایی کامل خواهد رساند.

در نتیجه تعهد ادامه دار گروه وکا به انگلستان، پس از جستجوی طولانی برای موقعیت مناسب، احداث کارخانه ولینگبرو ازصفر کلید خورد و طی یک فرایند دوساله کامل خواهد شد.

سایمون اسکولز، مدیر عامل شرکت بازیافت وکا که شخصا پروژه را از ابتدا مدیریت کرده است می گوید که این دوره یکی از هیجان انگیزترین دوره ها بوده است. وی افزود: علی رغم تعطیلات اجباری ناشی از ویروس کرونا، برای یک ماه کارکنان خود را به حداقل تقلیل دادیم  و از ابتدای ماه می  کار طبق روال عادی  از سر گرفته شد. با وجود بر این، مهندسین ما توانستند ساخت و نصب ماشین آلات را به موقع به انجام برسانند. لحظه ای که اولین پروفیل ها را بلند کردیم که روی نقاله بگذاریم، این فرآیند بسیار خشن و پر سر و صدا، برای ما  مثل شنیدن یک موسیقی خوب، لذت بخش بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا