اخبار

نخستین نشست انجمن جوانان کارآفرین استان تهران: نامزدهای انتخابات هیات مدیره برنامه خود را اریه می‌کنند

بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران از اعضای واجد شرایط خود برای ثبت‌نام و حضور در نخستین نشست انجمن جوانان کارآفرین استان تهران دعوت می‌کند.

اطلاعیه
با توجه به این که در نظر است مجمع عمومی موسس انجمن جوانان کارآفرین استان تهران در تاریخ 16 اسفند ماه 1396 برگزار شود، به جهت آشنایی مقدماتی اعضای موسس با وظایف و فعالیت‌های این انجمن و هم‌چنین فراهم ساختن امکان آشنایی اعضا با یکدیگر پیش‌جلسه مجمع در تاریخ ششم اسفندماه 1396 راس ساعت 14 در محل سالن همایش‌های هتل بزرگ ارم واقع در اتوبان شهید حقانی (بعد از کتابخانه ملی، جنب روگذر شهید همت غرب) برگزار می‌شود.
با توجه به این که علی‌الحساب ورودی انجمن 2/000/000 ریال (200هزار تومان) تعیین شده، لازم است داوطلبان حضور در این جلسه حداکثر تا پایان وقت اداری پنجم اسفند ماه 96 نسبت به واریز وجه مذکور به حساب بانکی 0103036969001 به نام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران نزد بانک ملی شعبه آزادگان، اقدام و ضمن ارسال تصویر فیش واریزی و تصویر کارت بازرگانی یا کارت عضویت یا گواهی دانش‌بنیان به شماره دورنگار 88724039 اصل فیش پرداختی را در جلسه فوق به همراه داشته باشند.

هم‌چنین آن دسته از متقاضیان عضویت در انجمن که قصد نامزدی به منظور حضور در انتخابات هیات مدیره و بازرس انجمن جوانان کارآفرین استان تهران را دارند، لازم است ضمن مراجعه به بخش تشکل‌ها در سایت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران نسبت به ثبت‌نام خود به عنوان نامزد هیات مدیره، برای معرفی و ارائه برنامه‌های موردنظر اقدام کنند. در خاتمه لازم به ذکر است فرصت لازم برای آن دسته از متقاضیان که تاکنون در انجمن جوانان کارآفرین استان تهران ثبت‌نام نکرده‌اند، فراهم است و می‌توانند از طریق تماس با شماره 88709283 اقدام به ثبت‌نام کنند.

 

[EasyDNNnewsLink|442]

[EasyDNNnewsLink|443]


منبع: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا