اخبار

موسسه پژوهشی علوم و فناوری پوشش شرايط پذيرش بدون آزمون برگزيدگان علمی در مقطع کارشناسي ارشد و دکترا را اعلام کرد

بسپار/ ایران پلیمر  موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش شرايط پذيرش بدون آزمون برگزيدگان علمی در مقطع کارشناسي ارشد و دکترا در سال 1397 را اعلام کرد.

دانشجويان و فارغ‌التحصيلان 10 دانشگاه برتر كشور در مقطع کارشناسي رشته‌هاي مجاز به شركت در آزمون دوره‌هاي ذيل در صورت احراز شرايط قيد شده مي‌توانند بدون شرکت در آزمون ورودي دوره کارشناسي ارشد در مقطع کارشناسي ارشد رشته‌هاي مهندسي رنگ- صنايع رنگ، برگزار شده در موسسه پژوهشي علوم و فناوري رنگ و پوشش ادامه تحصيل دهند:
شرايط پذيرش عبارت است از احراز شرايط ذيل:
1-دانشجويان پس از 6 نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحد درسي، به لحاظ ميانگين كل جزو پانزده درصد برتر دانشجويان هم رشته و هم ورودي خود باشد.
2-حداكثر در مدت هشت نيمسال تحصيلي دانش آموخته شوند.
3-پذيرش دانشجويان جهت سال تحصيلي، بلافاصله پس از دانش آموختگي و صرفاً براي يك بار امكان پذير است.
4-پذيرش در همان رشته تحصيلي يا رشته هاي تحصيلي مرتبط با آن به تشخيص گروه آموزشي و تائيد شوراي آموزشي مؤسسه امكان پذير است.
5-مؤسسه اختيار دارد متقاضياني را كه در طول شش نيمسال تحصيلي دانش آموخته شوند و به لحاظ ميانگين كل در مقايسه با میانگین کل هشت نیمسال دانشجویان هم رشته و غیر هم ورودي خود جزو پانزده درصد برتر باشند، به صورت مازاد بر ظرفيت پذيرش بدون آزمون در دوره كارشناسي ارشد همان سال پذيرش كند.
6-مؤسسه اختيار دارد برگزيدگان رتبه هاي اول تا پانزدهم نهايي المپيادهاي علمي- دانشجويي را براي ورود به همان رشته يا رشته هاي مرتبط به تشخيص شوراي عالي برنامه ريزي آموزشي وزارت، با ارائه معرفي نامه از دبيرخانه المپياد،‌ به صورت مازاد بر ظرفيت پذيرش با آزمون پذيرش كند.
7-تغيير رشته يا محل تحصيل افراد پذيرفته شده بر اساس اين آئين نامه،‌ مجاز نيست.
8-دانشجويان مي بايست حداكثر تا تاريخ 97/06/31 فارغ التحصيل شوند، در غير اينصورت پذيرش آنان لغو خواهد شد.
9-هر دانشجو صرفاً‌ مي تواند نسبت به اخذ پذيرش نهايي از يك دانشگاه اقدام نمايد.

*** متقاضيان محترم واجد شرايط مي‌توانند درخواست خود بانضمام رزومه و مدارک و مستندات مربوطه را حداکثر تا پايان وقت اداري روز چهارشنبه مورخ 97/03/02 به تحصيلات تکميلي موسسه تحويل نمايند. 

[EasyDNNnewsDocument|1139]

[EasyDNNnewsDocument|1140]

شرايط پذيرش بدون آزمون برگزيدگان علمي در مقطع دکترا در سال 1397

دانشجويان و فارغ‌التحصيلان 10 دانشگاه برتر كشور در مقطع کارشناسي ارشد رشته‌هاي مجاز به شركت در آزمون دوره‌هاي ذيل در صورت احراز شرايط قيد شده مي‌توانند بدون شرکت در مرحله اول آزمون ورودي، در مقطع دکترا آموزشي- پژوهشي رشته مهندسي رنگ در موسسه پژوهشي علوم و فناوري رنگ و پوشش ادامه تحصيل دهند:
شرايط پذيرش عبارت است از:
1-دانشجويان انتخابي از بين دانش آموختگان دوره كارشناسي ارشد داخل(مورد تائيد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري) و يا دانشجويان دوره كارشناسي ارشد داخل كه تا پايان شهريورماه سال درخواست پذيرش دانش آموخته شوند، مي باشند.
2-بيش از دو سال از تاريخ دانش آموختگي متقاضي نگذشته باشد.
3-كسب حداقل 60 امتياز از فعاليت هاي آموزشي- پژوهشي و مصاحبه؛ 
4-داشتن ميانگين كل 16 در دوره كارشناسي و ميانگين 17 (بدون احتساب نمره پايان نامه) در دوره كارشناسي ارشد (يا ميانگين همتراز شده هر يك از دوره هاي مذكور طبق دستورالعمل مصوب شوراي تحصيلات تكميلي دانشگاه)؛
5-كسب حداقل نمره 50 از آزمون زبان(MCHE يا معادل آن در ساير آزمونها) قبل از آزمون جامع دكتري؛
6-پذيرش افراد واجد شرايط در همان رشته تحصيلي يا رشته هاي تحصيلي مرتبط با رشته تحصيلي دوره كارشناسي ارشد متقاضي، به تشخيص گروه آموزشي و تائيد شوراي آموزشي مؤسسه امكان پذير است.

*** متقاضيان محترم واجد شرايط مي‌توانند درخواست خود بانضمام رزومه و مدارک و مستندات مربوطه و تكميل شده فرمهاي پيوست را حداکثر تا پايان وقت اداري روز چهارشنبه مورخ 97/03/02 به تحصيلات تکميلي موسسه تحويل نمايند. 


[EasyDNNnewsDocument|1141]

[EasyDNNnewsDocument|1142]

[EasyDNNnewsDocument|1143]

[EasyDNNnewsDocument|1144]

منبع: موسسه  پژوهشیعلوم و فناوری رنگ و پوشش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا