اخبار

مهلت ثبت‌نام برای انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی اعلام شد

بسپار می نویسد، سازمان توسعه تجارت در فراخوانی از بنگاه‌های صادراتی در تمام استان‌های کشور دعوت کرد، تا در فرایند انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی شرکت کنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، تمامی صادرکنندگان در استان‌ها می‌توانند تا 20 شهریور ماه سال جاری به صورت الکترونیکی در این رقابت ثبت‌‌نام و سپس مدارک خود را به دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی ارسال کنند. 

بر اساس این گزارش، متقاضیان تا 20 شهریور ماه فرصت دارند تا پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط از طریق سایت نمونش به آدرس الکترونیکی http://nemoonesh.tpo.ir در فرایند انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی ثبت نام کنند. 

مرحله دوم ثبت‌ نام از طریق تحویل اصل مدارک و مستندات از یکم شهریوماه تا پایان وقت اداری 28 شهریورماه به دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی سال 1395 مستقر در سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها ممکن است و آن دسته از صادرکنندگانی که مراحل ثبت نام را به درستی طی کنند، کد رهگیری دریافت خواهند کرد. 

دبیرخانه کارگروه استانی از پذیرش پرونده متقاضیان پس از تاریخ مقرر و یا به صورت ناقص همچنین پیش از انجام فعل ثبت نام الکترونیکی معذور است.
تجلیل از صادرکنندگان نمونه استانی بنا بر سنت هر سال و در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش صادرکنندگان کالاها و خدمات غیرنفتی در استان‌ها برپا می‌شود.
بر همین اساس الگوهای موفق استانی بر اساس معیارها و شاخص‌های مقرر انتخاب می‌شوند و در مراسم روز صادرات در استان‌ها از آنها تجلیل خواهد شد.
متقاضیان شرکت در این فرآیند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ خود تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا