اخبار

مهدی پورقاضی، مدیرعامل نیرومند پلیمر پارس: میزان صادرات ما در سال 97 از سال قبل آن پیشی گرفت

بسپار/ ایران پلیمر شرکت نیرومند پلیمر که در زمینه­ ی تولید مستربچ ­های مهندسی و تقویت شده فعالیت می ­کند از سال 1351 در صنعت ایران حضور دارد.

پورقاضی در ابتی گفت و گو به سبد محصولات این شرکت اشاره کرد: ما به طور عمده تولید کننده ­ی پلاستیک­های تقویت شده هستیم. عمده مواد اولیه ما پلی اتیلن کامپاند شده با کربنات کلسیم است که مورد استفاده صنایع بسته بندی است و پلی­پروپیلن کامپاند شده با کربنات کلسیم که مورد استفاده در صنایع گونی بافی و لوازم خانگی، کیسه و ورق دارد. کامپاندهای پلی­ پروپیلن و تالک و EPDM با الیاف شیشه هم در کاربرد خودرویی و صنعتی مصرف دارند و همچنین پلی­ آمید با الیاف شیشه که آن­ها نیز مصارف صنعتی دارند.

وی به خبرنگار بسپار گفت: متاسفانه شوق و ذوق برای فعالیت کمرنگ شده و در صادرات نیز مشکلاتی وجود دارد. همچنین مشتریان مهم ما مانند قطعه سازان خودرویی به شدت دچار مشکل شده و تعداد قابل توجهی از آن­ها تعطیل شده ­اند. اما ما به عنوان فعال اقتصادی نمی­ توانیم دست روی دست بگذاریم و باید نهایت تلاشمان را برای بهتر شدن شرایط به کار بندیم. خوشبختانه میزان صادرات نیرومند پلیمر در سال 97 از سال 96 پیشی گرفت. در بازار داخلی نیز وضعیت فروش نسبت به سال گذشته بهبود داشته است.

 

 

(ادامه دارد…)

 

متن کامل این گفت و گو را که در شماره 198 ماهنامه بسپار در اسفندماه منتشر شده است، بخوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا