اخبار

منسوجات بی بافت تنفس پذیر و سبک وزن جدید تولید SABIC

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت SABIC اخیرا یک رزین پلی پروپیلن جدید را معرفی کرده است. این رزین خواص ویژه ای از جمله دارا بودن قابلیت تولید الیاف به صورت دمش مذاب برای تولید منسوجات بی بافت را دارد. این محصول جدید که با نام تجاری SABIC® PP 514M12 به فروش می رسد علاوه بر کاربردهای سلامتی قادر است در کاربردهای دیگری نیز مورد استفاده قرار گیرد. پروژه ی تولید این محصولات ۲ سال پیش کلید خورد و اولین گونه ی تولیدی از سری محصولات با قابلیت جریان زیاد محسوب می شود.

محصول SABIC® PP 514M12 بر اساس یک فناوری ویژه، فاقد فتالات و بدون بو تولید شده است. این گونه فرایندپذیری بسیار خوبی برای تولید الیاف به روش دمش مذاب به صورت کاملا یکپارچه را داراست.

منسوج بی بافت تولیدی خواص سدگری، جذب و تنفس پذیری بسیار خوبی را در عین نازک بودن داشته و بسیار سبک وزن است. ویژگی های این گونه ی تولیدی، امکان تولید منسوجات بی بافت با ضخامت کمتر در عین خواص مشابه را ایجاد کرده که این مساله از مصرف ماده تا مقادیر زیادی می کاهد.

صنعت تولیدات محصولات بهداشتی شخصی همواره به جستجوی مواد پیشرفته بوده است. این مساله به تولیدکنندگان کمک می کند تا محدودیت هایی از لحاظ امنیتی و بهداشتی، کنترل قیمت، عملکرد، راحتی و ماندگاری را به تولیدکنندگان مواد خام اعمال کنند. محصول جدید معرفی شده ی شرکت SABIC  در تلاش است تا با چالش های مطرح شده مقابله کرده و در عین حال ویژگی های محافظتی و بهداشتی را حفظ کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا