اخبار

معرفی پلاستیک های پر شده با الیاف کربن بازیافتی برای سبک سازی خودروها درشرکت ALBIS: نمایش در ChinaPlas 2018

بسپار/ ایران پلیمر  شرکت ALBIS گستره ی جدیدی از رزین های مهندسی خود را در Chinaplas2018 معرفی نمود. این رزین های مهندسی همراه با الیاف کربن به صورت چند سازه درآمده و برای کاربردهای گوناگون به خصوص خودروسازی مناسب می باشد. 

کاربرد این چند سازه ها در سبک سازی خودرویی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این مساله می تواند راه جدیدی را به سمت خودروهای برقی برای چنین محصولاتی باز نماید. نکته ی حائز اهمیت در این تولیدات جدید، بازیافتی بودن الیاف کربن بوده و Chinaplas2018 به عنوان مهم ترین رویداد اقتصادی آسیا به مکانی ایده آل برای معرفی چنین محصولاتی تبدیل شده است.

شرکت ALBIS بازار چین را به عنوان بازاری بالقوه شناخته و در همین راستا دو خط رانشگری جدید که می تواند ظرفیت های تولیدی را به میزان گسترده ای افزایش دهد در واحد تولیدی Changshu احداث نموده است. این مساله این پیام را از طرف ALBIS می رساند که “ما برای آینده و پاسخ گویی به نیاز آیندگان با تولیدات مواد با کیفیت در تمام زمینه های صنعتی آماده ایم”.

انتظار شرکت ALBIS  از رشد بازار محصولات خود در چین تا دو برابر بیشتر از حد متوسط می باشد. در حال حاضر شرکت ALBIS در تلاش است تا بازارهای خود را در کشورهایی نظیر مالزی، سنگاپور، تایلند، کره ی جنوبی و ژاپن بگستراند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا