اخبار

معرفی دو گونه جدید پلی‌پروپیلن برای کاربردهای پزشکی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت LyondellBasell با معرفی دو گونه جدید پلی‌پروپیلن محصولات جدیدی برای استفاده در کاربردهای پزشکی روانه بازار نمود. بر اساس ادعای شرکت، یکی از گونه‌های جدید با نام تجاری Purell grade HP548N، از سفتی (rigidity) بهبودیافته‌ای برخوردار بوده و زمان چرخه قالب‌گیری آن کوتاه‌تر شده است.

این شرکت می‌افزاید این محصول سفتی بیشتری نسبت به گونه‌های پلی‌پروپیلن متداول داشته و همچنین تعادل بهینه‌ای بین سیالیت، سفتی و بلورینگی برقرار شده است. بدین ترتیب زمان قالب‌گیری کوتاه‌تر شده و از هزینه‌های تولید و انرژی مصرفی کاسته خواهد شد. از این محصول در تولید ظرف کوچک دارو (vial)، بستر قرص، قطعات پزشکی، پیستون سرنگ و محفظه‌های محکم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محصول دیگر با نام تجاری Purell grade RP315M، تعادل بسیار خوبی بین خواص نوری و مکانیکی ایجاد کرده که برای استفاده در تولید فیلم‌های ریخته‌گری شده به گزینه‌ای ایده‌آل تبدیل می‌گردد. از خواص دیگر این محصول می‌توان به کارایی آب‌بندی عالی، خواص ضد لغزشی، درصد بسیار کم ژل با خواص نوری بسیار خوب و در نهایت پنجره عملیاتی وسیع اشاره نمود. برخی از کاربردهای این محصول عبارتند از: بسته‌بندی محصولات پزشکی، بسته‌بندی منعطف، وسایل آزمایشگاهی و تولید درپوش بمنظور استفاده در صنعت داروسازی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا