اخبار

معرفی بسته‌بندی های هوشمند جدید در Interpack 2017

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، در نمایشگاه Interpack 2017 شرکت Braskem کاربردهای جدیدی از محصول جدید بسته‌بندی پلاستیکی سبز  I’m green™ (من سبز هستم) را معرفی خواهد کرد. این کاربرد‌ها بیشتر شامل بسته‌بندی‌های قهوه بوده و مربوط به بخش لوازم شخصی نیز می‌باشد.

 در این نمایشگاه محصول دیگر Braskem با نام Amppleo نیز معرفی خواهد شد که یک رزین پلی‌پروپیلنی بوده و برای ساخت فوم‌ها با عملکرد بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. تحقیقات و فعالیت‌های گسترده این بسته‌بندی را به یک بسته‌بندی هوشمند تبدیل کرده است. از این رزین پلی‌پروپیلن با استحکام مذاب زیاد در بسته‌بندی، خودروسازی و سایر صنایع وابسته استفاده می‌شود. تحمل دمایی آن تا 130 درجه‌ی سلسیوس بوده و با محدوده‌ی چگالی‌های مختلفی از 30 تا 300 کیلوگرم بر متر مکعب قابل تولید شدن می‌باشد. این بسپار خاصیت عایق بودن خوبی را در برابر گرما داراست. همچنین این ماده 100 درصد قابل بازیافت است.

پلی اتیلن سبز I’m green™ از نیشکر که منبعی طبیعی می‌باشد تهیه شده و به کاهش گازهای گلخانه‌ای رها شده در طبیعت کمک بسیار زیادی نموده چراکه حین فرآیند تولید خود جذب گازهای کربنیک را باعث می‌شود. تولید این پلاستیک سبز  نتیجه‌ی مطالعات تحقیق و توسعه‌ای بسیار زیادی بوده و نزدیک به 300 میلیون دلار برای تولید آن هزینه شده است. این بسپار زیستی در حال حاضر به اروپا، ایالات متحده، آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی صادر می‌شود.

در این نمایشگاه محصولات بسته‌بندی‌های هوشمند Braskem نسبت به سایر تولیدات بسیار بیشتر قابل توجه خواهد بود. این بسته‌بندی‌های هوشمند از طریق تغییر رنگ، کیفیت و حالت خود برای محدوده‌ی گسترده ای از کاربردها از لوازم آرایشی بهداشتی گرفته تا کاربردهای غذایی قابل استفاده خواهند بود.

[EasyDNNnewsLink|67]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا