اخبار

معرفي نسل سوم دستگاه رانشگري قالب‌گيري دمشي

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شركت Kautex نسل سوم سري KCC دستگاه‌هاي اکسترودر قالب‌گيري دمشي خود را در نمايشگاه CHINAPLAS در معرض عموم قرار داده است.

علاوه بر طراحي بخش‌هاي فني جديد، طراحي ظاهري دستگاه نيز تغيير يافته است. بديت ترتيب، با ابعاد جديد طراحي شده، دستگاه فضاي كمتري از زمين را در بخش توليد اشغال خواهد نمود. اين امر به سرويس ساده‌تر دستگاه قالب‌گيري دمشي منجر خواهد شد. علاوه بر اين، اعمال تغييرات در خط توليد با سرعت بيشتري انجام خواهد شد. در طراحي جديد، قالب‌هاي بخش‌هاي كناري قابل تعويض بوده و محصولات از انتهاي دستگاه خارج مي‌گردند. استفاده از قطعات استاندارد در توليد اين دستگاه هزينه نهايي توليد و زمان تحويل آن را كاهش داده است.

اين دستگاه براي توليد تمامي محصولات مصرفي، بسته‌بندي‌هاي صنعتي و توليد قطعات خودرو پيشنهاد شده است. اين گستردگي در كاربرد يكي از دلايل استفاده از سري KCC در ساليان متمادي عنوان شده است.

علاوه بر سري KCC، اين شركت سري جديد KSB دستگاه‌ قالب‌گيري دمشي-مكشي را نيز ارائه كرده است. اين سري جديد بطور اختصاصي براي توليد قطعات سه‌بعدي با توليد ضايعات بسيار كم طراحي شده است. با بهره‌گيري از دستگاه كنترلر Kautex BC5 عملكرد دستگاه آسان‌تر شده است. علاوه بر اين، دستگاه فوق الذكر 50% فضاي كمتري نسبت به نمونه‌هاي قبلي اشغال كرده كه از هزينه‌هاي سرمايه‌گذاري مي‌كاهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا