اخبار

مصرف قابل توجه فیلم پلی اتیلن در تولید آناناس

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، ایجاد فناوری های جدید در تولید آناناس موجب ایجاد نتایج مثبت و سود بسیار قابل توجهی شده است. معرفی فیلم های پلی اتیلنی در فرآیند تولید آنانس در راس تاثیرگذاری های فناوری جدید در تولید این میوه ی پر طرفدار می باشد. مقایسه های صورت گرفته نشان می دهد که برای هر هکتار زمین زراعی فاقد فیلم های پلی اتیلنی، سرمایه گذاری ای بالغ بر 2800 دلار انجام شده تا سود خالص حاصل از برداشت آن به 6400 دلار برسد. این درحالی است که زمانی که از فیلم های پلی اتیلنی در تولید محصول استفاده شود سرمایه گذاری ای بالغ بر 4800 دلار نیاز است ولی سود خالص حاصل از برداشت به 12800 دلار نیز خواهد رسید.

تولیدات اناناس بدون استفاده از فیلم های پلی اتیلنی در فرآیند تولید به ازای هر هکتار 35 تا 40 تن بوده در حالی که با استفاده از این فیلم ها به ازای هر هکتار به 65 تا 70 تن رسیده است.

علاوه بر افزایش محصول و افزایش سود دهی استفاده از فیلم های پلی اتیلن فواید دیگری را نیز در بر داشته است. به عنوان مثال طبق گفته ی رئیس این انجمن فیلم های پلی اتیلنی کمبود نیروی کارگر را نیز تا حدودی جبران کرده اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا