اخبار

مستربچ های رنگی جدید مخصوص بسته بندی های آب

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، شرکت Clariant به خط تولیدی مستربچ های رنگی با نام SENSEACTION دست یافته که می تواند در تولید در ها (Caps and closures) که در بسته بندی های آب نوشیدنی مورد استفاده قرار گیرد، مصرف شود. 
محصولات SENSEACTION که در محدوده ی گسترده ای از رنگ ها قابل تولید بوده به طور به خصوصی فرمول بندی شده اند. این مواد به طور ویژه ای تحت فرآیند و آزمون قرار گرفته و تاییدات فاقد هرگونه ترکیبات منفی بو و طعم (Organoleptic) را دریافت کرده است.
این خط تولیدی جدید به گونه ای طراحی شده است که بتواند به بالاترین سطح نیازهای تولیدکنندگان و فرآیندکاران صنعت بطری سازی مخصوص آب دست یابد. این شرکت درب های بسته بندی را عرضه در رنگ های جدید عرضه می کند که معمولا از HDPE و یا پلی پروپیلن ساخته شده اند.


اگرچه فرآیندکاران همیشه از گونه های ایمن و رنگ دانه های گونه ی غذایی استفاده کرده اند، اما این احتمال همچنان وجود خواهد داشت که رنگ دانه های موجود در آن ها حتی در مقادیر بسیار اندک طعمی قابل تشخیص یا بویی ناخوشایند را در آب بطری یا نوشیدنی ایجاد نمایند. شرکت Clariant با تولید گونه های SENSEACTION چنین احتمالات ناخوشایندی را به صفر رسانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا