اخبار

مدیر عامل رنگ الوان در مراسم پایانی جشنواره: تولید کنندگان باید ارزش مصرف کنندگان را بدانند

بسپار/ایران پلیمر مراسم پایانی قرعه کشی جشنواره بزرگ تعاونی تولید رنگ و رزین الوان با حضور اعضای هیات مدیره این شرکت، عضو هیات رئیسه و معاون پشتیبانی و برنامه ریزی اتاق تعاون ایران و همچنین خبرنگاران مطبوعات، نمایندگان فروش و جمعی از مصرف کنندگان محصولات این شرکت برگزار گردید و طی آن میلیاردها تومان جوایز نقدی و غیر نقدی قید قرعه به مصرف کنندگان اهدا شد.
به گزارش روابط عمومی الوان در ابتدای این مراسم مهندس رضا علیخانزاده مدیر عامل تعاونی تولید الوان ضمن خیر مقدم، با اشاره به اینکه برگزاری چنین مراسمی در جهت حمایت و تکریم مصرف کنندگان توسط الوان برگزار می شود گفت: توجه شما را به تئوری پنجره شکسته جلب می نمایم بر اساس این تئوری بی توجهی به بخشی از سیستم می تواند موجب تخریب گسترده شود و بلعکس اگر به بخش های مختلف از جمله مواردی که فکر می کنیم شاید کم تاثیر و یا بدون اثر مستقیم در کار باشد توجه نماییم پس از مدتی شاهد تعالی و رشد سیستم می شویم.

وی ادامه داد: برگزاری چنین برنامه هایی که بر اساس توجه به مصرف کنندگان بنا نهاده می شود را میتوان در چهارچوب این تئوری ارزیابی نمود. استادکاران نقاش با رنگ سرکار دارند و رنگ رابطه مستقیم با زیبایی محیط دارد. ما باید به این قشر زحمتکش توجه نماییم تا محیطمان به سمت زیبایی و بدور از ناهنجاری پیش رود.
علیخانزاده با اشاره به آمار قابل توجه شرکت کنندگان در این جشنواره افزود: قدرت تعاونی تولید رنگ الوان به برکت مصرف کنندگان و خرید تولیدات توسط آنان است که شکل می گیرد. لذا تولید کنندگان باید ارزش مصرف کنندگان را بدانند و محصولاتی درخور آنان تولید نمایند.

مدیر عامل تعاونی تولید رنگ الوان در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات تولید اشاره کرد و افزود: امروز مشکلات ما در این تعاونی درون سازمانی نیست بلکه مشکلات از برون سازمان و اقتصاد سرچشمه می گیرد و متاسفانه ما به عنوان یک تولید کننده مجبوریم همواره در حال جنگ با این مشکلات ی همچون عدم ثبات قیمت ها و هزینه تولید باشیم و برای رفع موانع تلاش نماییم.
وی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به نماینگان فروش محصولات الوان گفت: درخواست من از همه نمایندگان و مشتریان الوان توجه جدی به به روند شفاف سازی و درج و ثبت فاکتورها است چرا که در هر صورت باید اقتصاد ما این روند شفاف سازی را طی کند و اکنون در مسیر شفاف سازی قرار داریم.
او تاکید کرد: الوان به عنوان یک تولید کننده بزرگ از ابتدا ثبت سفارشات تا ارسال بار موظف به حرکت در فرایند اجرای شفاف سازی قیمت ها و فاکتورها است و از زمان خروج محصول از کارخانه می بایست بارنامه به نام یک مشتری صادر شود و چک آن نیز مطابق همین بارنامه باشد. این فرایند اجرایی برای شفاف سازی باید قطعیت یابد و در این صورت نباید نگران مسایل مالیاتی بود چرا که فواید شفافیت اقتصادی در نگاه کلان بسیار زیاد و مثبت است و مسایل مالیاتی را میتوان با بهره گیری و تقویت تشکل ها و نمایندگان تعدیل نمود.
مدیر عامل تعاونی تولید رنگ الوان افزود: اگر با سعه صدر و با آرامش و با همکاری یکدیگر در مسیر شفاف سازی قدم برداریم نمایندگان تشکل های ما مانند اتاق تعاون ایران و تعاونی تولیدکنندگان می توانند در حل هرگونه اختلافات مالیاتی به شما کمک نماید. امروز به لطف خداوند، نقش و جایگاه نمایندگان اتاق تعاون و عملکرد آنان تقویت شده است.
وی به عضویت هیات مدیره اتاق تعاون ایران در اتحادیه جهانی تعاونی ها برای نخستین بار اشاره کرد و افزود: اکنون جایگاه تعاون و اتاق تعاون در اقتصاد بسیار قابل تقدیر است. همچنین تعاونی تولیدکنندگان رنگ کشور به عنوان تنها عضو غیر اروپایی اتحادیه رنگ اروپا انتخاب شده است و اخیرا در لهستان با ارائه مقلات علمی و فنی خود مقام نخست را کسب کرد که همه این ها افتخارات صنعت رنگ کشور است.

در ادامه این مراسم قرعه کشی بیش از 440 جایزه به ارزش میلیاردها تومان در سه گروه طلایی، نقره ای و برنزی انجام گرفت و اسامی برندگان از طریق رسانه های مجازی الوان منتشر گردید.

لازم به ذکر است این مراسم با حضور علی مطیع جهانی عضو هیات رئیسه و معاون پشتیبانی و برنامه ریزی اتاق تعاون ایران و ناظران این اتاق و همچنین خبرنگاران مطبوعات برگزار گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا