اخبار

مدیر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی: پلی استایرن مورد نیاز صنایع تکمیلی پتروشیمی به زودی تامین می شود

بسپار/ایران پلیمر مدیریت توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی اعلام کرد: نیاز پلی استایرن صنایع تکمیلی پتروشیمی به زودی تامین می شود.

 مدیر صنایع پایین دستی پتروشیمی گفت: به دلیل طولانی شدن فرایند تعمیرات اساسی شرکت پتروشیمی پارس و توقف عرضه محصول پلی استایرن تولیدی این شرکت و پتروشیمی های انتخاب، بانیار و سهند و به منظور رفع التهاب و تقاضای بازار، برنامه ریزی واردات محصول پلی استایرن در دستور کار قرار گرفت.

عباس غلامی خاطر نشان کرد: با توجه به میزان تولید و عرضه پلی استایرن در بازار و حجم تقاضای صنایع پایین دستی، شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جهت رفع التهاب بازار، شرکت های تولید کننده محصول پلی استایرن را مکلف به تامین نیاز بازار از طریق واردات کرده است.

به گفته مدیر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی، برنامه تامین نیاز محصول استایرن مورد نیاز به این شرح است:

-هماهنگی با شرکت پتروشیمی پارس برای واردات  12000 تن استایرن؛

-هماهنگی با شرکت پتروشیمی تبریز برای واردات 3000 تن خوراک استایرن منومر و عرضه هفتگی 2000 تن محصول پلی استایرن انبساطی از هفته آینده؛

-هماهنگی با شرکت بازرگانی پتروشیمی برای واردات3000 تن خوراک استایرن منومر؛

 -هماهنگی با شرکت بنیان کالا شیمی جهت واردات 2000 تن خوراک استایرن منومر؛

  غلامی در خصوص مشکل شرکت پتروشیمی پارس در روند تعمیرات اساسی، اظهار کرد: با طولانی شدن تعمیرات اساسی در پتروشیمی پارس به دلیل مشکلات در خرید  HOT OIL ناشی از تحریم های ظالمانه، پیش بینی می شود این شرکت پتروشیمی به زودی به مدار تولید بازگردد.

نیپنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا