اخبار

مدیر توسعه بازار شرکت پویا پلیمر تهران: گام به گام با نیاز بازار پیش می رویم

بسپار- شرکت پویاپلیمرتهران با 18 سال سابقه تولیدی، به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه کامپاندها و مستربچ­ ها فعالیت می­ کند و با یک شرکت در کره­ ی جنوبی به صورت مشارکت همکاری دارد.

کارخانه اصلی پویاپلیمر در تهران واقع شده است. البته این شرکت طرح توسعه در نقاط مختلف ایران از جمله دو طرح توسعه در جنوب و یک طرح در اراک دارد. ظرفیت تولید در سایت تهران 45 هزار تن در سال است، که تا سال 2017 به 53 هزار تن افزایش می­یابد. شایان ذکر است پویا پلیمر سال گذشته به عنوان شرکت دانش ­بنیان به ثبت رسیده ­است. 

وی در رابطه با محصولات این شرکت گفت: از شش سال گذشته محصولاتی فناور را عرضه می­کنیم ولی تبلیغاتی برای آن انجام نداده­ ایم. در زمینه کامپاندهای با مقیاس نانو کار می­کنیم که در صنایع خودرو، لوازم خانگی و صنعت بسته ­بندی و همچنین صنعت ساختمانی که شامل لوله و کابل می­شود مورد استفاده قرار می­گیرد. این محصولات را تجاری کردیم و این خدمات را به صنعت کشور ارایه می­دهیم.

در صنعت بسته ­بندی مستربچ ­های مصرف عام با پایه­ های پلی ­الفینی، پلی­ پروپیلن و پلی ­اتیلن که بیشتر در صنعت فیلم و ورق مورد استفاده قرار می­گیرد، ارایه می ­کنیم، ازجمله مستربچ­های سفید، مشکی، مستربچ فیلر (که به عنوان کربنات کلسیم عنوان می­شود)، طیف وسیعی از محصولات ادتیو مستربچ ­ها که انواع مختلف رطوبتی، آنتی باکتریال، آنتی اکسیدان و… را شامل می ­شود.

تلاش شرکت این بوده است که گام به گام با نیاز بازار پیش برویم، به طوری که اگر مشتری به محصولی نیازی داشته ­باشد بتوانیم به سرعت آن را تامین کنیم. گاهی سعی کرده ­ایم که جلوتر از بازار پیش برویم. همانطور که می­ دانید ما در همه صنایع کم و بیش با دنیا فاصله داریم و صنعت بسته­ بندی نیز از این موضوع مستثنی نیست. در این صنعت تلاش ما این بوده­ است  چیزی را که در سطح اول دنیا اتفاق می­افتد را به صنعت بسته بندی معرفی کنیم، و این فقط یک تعریف علمی نباشد و بتوانیم عملا آن را حمایت کنیم. اگر به صرفه باشد آن را در اینجا تولید کنیم و اگر نه به صورت تجاری در اختیار مشتریان داخلی قرار دهیم. شرکت هاندا را تاسیس کرده­ایم که یک شرکت بازرگانی است و زیرمجموعه پویاپلیمر است و فعالیت­های بازرگانی در زمینه واردات و صاردات را انجام می دهد.


(ادامه دارد …)

متن کامل این مصاحبه را در شماره 172 ام ماهنامه بسپار که در دی ماه منتشر شده است بخوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا