اخبار

مدير روابط عمومی شركت رنگ الوان خبر داد: لاك مخصوص سنگ الوان به بازار آمد

بسپار/ ایران پلیمر لاک مخصوص سنگ محصول جدیدی است که به تازگی توسط شرکت الوان تولید شده است.
محمد رادنیا، مدیر روابط عمومي رنگ الوان در پاسخ به خبرنگار بسپار در بيان ویژگی های این محصول گفت: “لاک مخصوص سنگ” یک محصول دکوراتیو است که باعث براقیت سطوح می شود. اين محصول الوان داراي ﭼﺴﺒﻨﺪﮔﯽ ﻋﺎﻟﯽ ﺑﻪ ﺳﻄﻮح ﺳﻨﮕﯽ و ساختماني است كه ﺣﻔﻆ ﺑﺮاﻗﯿﺖ در ﺑﺮاﺑﺮ ﻧﻮر ﻣﺎوراﺑﻨﻔﺶ ﺧﻮرﺷﯿﺪ و ﻣﻘﺎوﻣﺖ ﻣﻨﺎﺳﺐ در ﺑﺮاﺑﺮ ﺷﺴﺘﺸﻮ و ﺳﺎﯾﺶ ﺑﺎﻋﺚ ﺷﺪه اﺳﺖ ﺑﻪ ﻃﻮر وﺳﯿﻌﯽ در ﺻﻨﻌﺖ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن ﺑﮑﺎر رود.
این لاک علاوه بر ايجاد براقیت در سطوح مورد استفاده، نقش حفاظتی نیز در برابر عوامل جوي برای اين سطوح ایفا می کند، مقاومت جوي مناسب و عدم زرد گرايي، خاصيت مقاوت دربرابر اشعه UV، حفظ براقیت و چسبدگی عالی از دیگر ویژگی های این محصول است.
وی درباره محصولات مشابه كه دربازار بدون نام و نشان مشخصي عرضه مي شوند گفت: در حال حاضر بخشي از اين محصولات مشابه به شکل زیرپله‌اي تولید می‌شود که البته فاقد استانداردهاي لازم است و استفاده از آنها به دليل كيفيت بسيار پايين به هيچ وجه توصيه نمي‌شود. اين محصولات پس از مدتي خاصيت و براقيت خود را از دست مي‌دهد. اما لاک مخصوص سنگ تولید شده توسط الوان مانند تمام محصولات اين شركت در آزمايشگاه مجهز الوان مورد بررسي كامل و دقيق قرار گرفته و پس از تاييد كيفيت، توليد و به بازار عرضه شده است. 
رادنیا در پاسخ به این که این لاک بر روی چه سطوحی کاربرد دارد گفت: اين محصول علاوه بر سنگ و بتن قابلیت اعمال بر روی چوب و آهن چه در داخل و چه در خارج ساختمان را دارد و به هیچ عنوان با گذشت زمان و قرار گرفتن در برابر عوامل جوي از جمله نور خورشيد خاصيت خود را از دست نمیدهد. 
مدير روابط عمومي الوان درباره نحوه اعمال اين لاك بر روي سطوح گفت: اين محصول با استفاده از قلم مو، غلتک، دستگاههاي پاشش با هوا ( اسپري ) و بدون هوا ( ایرلس اسپري ) بر روي سطح قابل اجرا است. زمان خشك شدن سطحي 30 دقيقه و حداكثر يك ساعت و زمان خشك شدن عمقي حداكثر سه ساعت است. 
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا شركت الوان برنامه اي براي توليد محصولات جديد و خاص دارد تصريح كرد: واحد تحقيق و توسعه شركت الوان بيش از دو دهه است كه مجوز تحقيق و توسعه خود را از سوي وزارت صنعت، معدن و تجارت كسب كرده است و در حال حاضر اين واحد فعال الوان پرو‍ژه توليد چندين محصول جديد را در دست اجرا دارد. لذا بنابر شرايط بازار اين محصولات پس از توليد به تدريج توزيع خواهد شد كه در اين صورت ما اطلاع رساني هاي لازم را از طريق وب سايت و كانال الوان و نيز تعامل با رسانه هاي خوبي همچون بسپار انجام خواهيم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا