اخبار

ماهنامه بسپار، تنها همکار رسانه ای نمایشگاه Chinaplas 2017 در ایران: پاویون ایران در دومین نمایشگاه بزرگ پلاستیک و لاستیک دنیا/ فرصت حضور در ویژه نامه نمایشگاه

بسپار می نویسد، نمایشگاه Chinaplas 2017 از 16 تا 19 ماه می  سال 2017 میلادی (26 تا 29 اردیبهشت ماه 1396) در مرکز نمایشگاهی واردات و صادرات گوانگجو در چین برگزار می شود. اطلاعات بیشتر در این خصوص را می توانید روی سایت رسمی نمایشگاه http://www.chinaplasonline.com/ دنبال کنید. 

با توجه به اهميت حضور شركت هاي ايراني در نمايشگاههاي بين الملي سازمان توسعه و تجارت مجوز پاويون ايران در اين نمايشگاه را صادر کرده و همچنين از شركت كنندگان اين نمايشگاه حمايت مالي می کند. 

ليست شركت كنندگان اين نمايشگاه بدين شرح است: هلدينگ خليج فارس، پتروشيمي امير كبير، پتروشيمي شازند، پتروشيمي جم، شركت بازرگاني پتروشيمي، انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ايران و شركت يگانه انديش نفت. 

شرکت بیوتی اسکای به عنوان نماینده رسمی و انحصاری این نمایشگاه در ایران و مجري پاويون ايران از كليه علاقه مندان دعوت کرده تا در اين نمايشگاه مشارکت نمایند.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تلفن این شرکت 88190018 – 021 داخلی 113 تماس گرفته و یا با آدرس ایمیل [email protected] مكاتبه کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا