اخبار

ماسک رنگ زیره کفش در کشور ثبت اختراع شد

بسپار می نویسد، طاهری از اختراع ماسک رنگ زیره کفش  خبرداد و افزود : این اختراع که ایران ماسک نام گذاری شده است نسبت به نمونه های خارجی مزیت های بسیاری دارد.

وی در ادامه گفت: ماسک رنگ زیره کفش برای اولین بار در کشور تولید میشود و تمام محدودیت هایی که در این حوزه وجود دارد را دور زده است.
تولید کننده و مخترع استان قم با بیان اینکه در نمونه های خارجی ماسک رنگ محدودیت های زیادی وجود داشت و برای رنگ امیزی قادر بودیم فقط یه سطح صاف را رنگ بزنیم گفت: ماسک های رنگ خارجی بسیارسنگین بودند و در عین حال هزینه های بالایی داشتند .
طاهری در ادامه گفت: در نمونه های قبلی از نوعی چسب کاغذ وارداتی استفاده میشد که علاوه بر هزینه سنگین افراد و نیروی زیادی را بکار میگرفت تا پروسه رنگ امیزی طی شود.
وی گفت: نوع دیگری ماسک رنگ هم وجود داشت که از کشور ترکیه وارد میشد و خروج ارز بالا از کشور را به دنبال داشت و تولید کننده زمان زیادی را باید انتظار میکشید تا کالا به دستش برسد این نوع ماسک هم محدودیت های مخصوص خودش را داشت.
وی در خصوص ایران ماسک گفت : اختراع جدید ماسک رنگ امیزی هیچ محدودیتی ندارد و قیمت آن یک چهارم قیمت نمونه های خارجی است و سرعت عمل بالایی در رنگ امیزی دارد همچنین نوع جدید ماسک رنگ امیزی زیره قابلیت سوار شدن به روی دستگاه های رنگ موجود در کارخانه ها ی تولید کننده کفش زیره را دارد .
امیدواریم طبق مکاتبات و گفت و گوهای صورت گرفته با شرکت های ترکیه ای بتوانیم از این به بعد شاهد صادرات  نمونه بهتر ماسک رنگ به کشور های اروپایی باشیم .

منبع:جامعه صنعت کفش ایران 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا