اخبار

فیلم های پلی کربنات جدید با پایداری حرارتی و شفافیت مخصوص چاپ زیرایندهای الکترونیکی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت SABIC اخیرا فیلم های شفاف با قابلیت تحمل دمایی زیاد را با نام LEXAN™ CXT تولید کرده است. این فیلم ها که از جنس پلی کربنات هستند، شفافیت نوری مضاعف علاوه بر انعطاف پذیری زیاد همراه با پایداری ابعادی و حرارتی در دماهای فرایندی افزایشی را دارا هستند. این محصول به این دلیل طراحی شده است که قادر باشد راه حلی مقرون به صرفه با عملکرد بالا را برای تجهیزات الکترونیکی قابل چاپ ایجاد کند.

به گفته ی آقای Ravi Menon مدیر کسب و کار جهانی فیلم در شرکت SABIC : زیرایند همواره محصولی حائز اهمیت و در عین حال مغفول واقع شده در صنعت الکترونیک چاپی است. این محصول می تواند محدودیت های گسترده ای در فرایند تولید ایجاد کند. این محدودیت ها زمانی که از مقاومت حرارتی صحبت می کنیم بیشتر می شود. محصول جدید ما یعنی فیلم های LEXAN™ CXT به گونه ای طراحی و تولید شده اند که از این محدودیت ها عبور کرده و در عین حال عبور پذیری عالی، کدری کم و شفافیت قابل توجهی را در مقایسه با فیلم های سنتی دارا باشند.

فیلم های LEXAN™ CXT دمای انتقال شیشه ای معادل با ۱۹۶ درجه ی سلسیوس را دارا هستند. این دمای انتقال شیشه ای پنچره ی فرایند پذیری گسترده ای را به روی مصرف کننده می گشاید. این فیلم با دارا بودن ضخامت ۵۰ میکرومتر عبور پذیری بیش از ۹۰ درصد نور را داراست. زرد شدگی این فیلم خصوصا در مجاورت محصولات پلی ایمید بسیار اندک است.

ویژگی های مطرح شده همراه با کدری اندک، این فیلم را به گزینه ای ایده ال  برای کاربردهای طولانی مدت که شفافیت هایی نزدیک به شیشه را نیاز دارند تبدیل نموده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا