اخبار

فیلم‌های BOPP مشکی مخملی برای لایه‌گذاری نهایی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، فیلم‌های پلی پروپیلن در دو سو جهت یافته یا BOPP با رنگ مشکی و لمس مخملی، رنگی بسیار قوی همراه با حس لمسی خاصی را به کاغذهای چند لایه، مقواها و یا هرگونه بسته‌بندی ‌ای می‌دهد. به این ترتیب این فیلم‌ها می‌توانند زیبایی محصول مورد نظر را افزایش دهند. این فیلم که برای لایه‌گذاری نهایی مناسب است توسط شرکت Cosmo Films که شرکتی پیشرو در زمینه‌ی تولید فیلم محسوب می‌شود تولید شده است.

رنگ‌هایی همچون آبی، قرمز و مشکی به خصوص مواقعی که در زمینه‌ی  چاپ Offset مورد استفاده قرار می‌گیرند بسیار حساس هستند. این رنگ‌های پیش زمینه عمدتا دیرتر خشک شده و منجر به طولانی شدن فرآیند چاپ می‌گردند. به این ترتیب چاپگرهای Offset معمولا از این رنگ‌ها برای پیش زمینه استفاده نمی کنند. این در حالی است که طراحان هنر گرافیک ترجیح می‌دهند از زمینه‌ی مشکی استفاده کرده و با لایه‌گذاری نهایی بسته‌بندی ‌های لوکس‌تری را ایجاد نمایند.

با درک این مساله‌ی خاص، شرکت Cosmo Films فیلم‌هایی را تولید نموده که رنگی مشکی و سطحی مخملی داشته و می‌توانند روی سطوح زمینه‌ی مشکی برای چاپ مورد استفاده قرار گیرند. این فیلم‌های BOPP مشکی و مخملی نیاز است تا پیش از اعمال هرگونه چاپ روی سطوح مورد نظر قرار گیرند.

این فیلم‌ها برای هر دو کاربرد گرمایی و خیس مناسب بوده و به ترتیب با ابعاد 32 و 21 میکرومتر موجود می‌باشد. این فیلم‌ها قابل چسبیدن و قابلیت چاپ روی خود را دارا هستند. علاوه بر خاصیت مخملی که روی سطح نهایی ایجاد می‌کنند، این فیلم‌ها مقاومت در برابر رفتگی را نیز دارا می‌باشند. علاوه بر  بسته‌بندی‌های لوکس، این محصولات برای کاربردهایی همچون سطوح تبلیغاتی، میزهای کتاب در قهوه خانه‌ها، مجلات، روزنامه‌ها، کیسه‌های خرید، کارت‌های عروسی، تقویم، جعبه‌های هدیه و… نیز مناسب می‌باشند. این شرکت اعلام کرده است که امکان تولید این فیلم‌ها در رنگ‌های دیگر نیز امکانپذیر می‌باشد چراکه رنگ مشکی آن تا کنون مورد استقبال بی نظیری قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا