اخبار

فناوری جدید تاخیر انداز شعله Lubrizol قوانین بازی را عوض کرد!

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت Lubrizol اخیرا خبر از تولید یک تاخیرانداز شعله فاقد هالوژن با نام Hycar NH3069 داده است. این افزودنی به گونه ای طراحی شده که عملکرد بسیار خوبی داشته و نیاز به افزودن هیچگونه افزودنی اضافه دارای هالوژن ندارد. افزودنی تاخیرانداز شعله ی Hycar NH3069 اکنون به صورت تجاری در دسترس قرار گرفته است.

بر اساس فناوری جدید این بسپار خود اتصال عرضی شونده و فاقد هالوژن، Hycar NH3069 قادر است در مواد سلولزی نیز تاخیراندازی ایجاد کند. بنابراین، این فناوری می تواند محافظ خوبی برای کاغذ، کتان، شیشه و مخلوطی از الیاف محسوب شود.

علاوه بر مزایای تاخیراندازی شعله، Hycar NH3069 عملکرد مکانیکی قابل توجهی را نیز داراست. این افزودنی می تواند شفافیت بهبود یافته ای را در مقایسه با پوشش های پر شده ایجاد کند. پایداری حرارتی ذاتی این ماده حین فرایند، رنگ بهبود یافته ای را در مقایسه با بسپارهای هالوژنی ایجاد می کند.

زمانی که از Hycar NH3069 به عنوان افزودنی تاخیرانداز شعله استفاده می شود، به میزان کمتری از این ماده نیاز بوده، در نتیجه مدت زمان اختلاط کاهش می یابد. با استفاده از این افزودنی نیاز به تمیزکاری دستگاه پس از تولید نیز کمتر است. تمامی این عوامل به معنی بهبود بهره وری تولید است. در کاربردهایی که نیاز به فیلتر کردن است، افزودنی Hycar NH3069 افت فشار کمتری را در مقایسه با افزودنی های کروی ایجاد می کند.

استفاده از Hycar NH3069 نیاز به افزودنی های دارای فلزات سنگین نظیر تری اکسید آنتی موآن را از بین می برد. به طور کلی Hycar NH3069 می تواند به طور کلی قوانین بازی را در صنعت افزودنی های تاخیرانداز شعله تغییر دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا