اخبار

فسفات متاکریلات به عنوان عامل ضد خوردگی فاقدهالوژن معرفی شد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  EVONIK قصد دارد 2-هیدروکسی اتیل متاکریلات فسفات را بعنوان یک عامل ضد خوردگی و کند کننده حریق با نام تجاری VISIOMER HEMA-P 70M به بازار عرضه کند. کاربرد های متداول این منومر متاکریلاتی شامل چسب ها و پلاستیک ها ، رنگ ها و پوشش ها، الیاف، رزین های کامپوزیت و ژل کوت ها می شود.

مشتریان عمدتا از VISIOMER HEMA-P 70M بعنوان یک بهبود دهنده چسبندگی استفاده می کنند اما یافته های اخیر نشان داده است که این ماده می تواند بعنوان یک عامل ضد خوردگی یا یک عامل کند کننده حریق فاقد هالوژن با کارایی بالا نیز استفاده شود. از آنجا که این ماده بعنوان یک رقیق کننده فعال یا یک کومنومر در زنجیر اصلی پلیمر عمل می کند مانند کند کننده های حریق متداول مهاجرت نمی کند.

VISIOMER HEMA-P 70M در ترکیب با کند کننده های حریق غیر پلیمریزه شونده ، عملکرد کندکنندگی حریق را بهبود می دهد. VISIOMER HEMA-P 70M یک منومر می باشد که حاوی 30 درصد متیل متاکریلات است. به دلیل ویسکوزیته پایین ، فرآیند آن ساده می باشد. این منومر ویژه به دلیل پایین بودن رنگ آن بطور ویژه برای کاربرد های نوری در سامانه های اکریلات و متاکریلات مناسب می باشد. همچنین برای استفاده در کاربرد های با شفافیت بالا و کیفیت سطحی بالا مثل پوشش های سطح، پلاستیک ها یا چسب ها مناسب می باشد. بعلاوه این منومر در برابر بار ساکن حفاظت می کند و دارای اثر پایدار کنندگی امولسیون ها می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا