اخبار

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه: صنعت پلاستیک با تعرفه گمرکی صفر درصدی، می تواند کالای خود را به ۲۴ کشور عربی صادر کنند

بسپار / ایران پلیمر سردار رحیم نوعی اقدم غروب سه شنبه در نشست توسعه مبادلات تجاری با سوریه اظهار کرد: اگر تا دیروز سربازان ما در سوریه می‌جنگیدند امروز فعالان اقتصادی به عنوان لشکریان ایران اسلامی در این قرارگاه حضور دارند.

وی با بیان اینکه کشور سوریه مدیون اقتدار ایران است، افزود: امروز باید از اقتصاد ایران اسلامی همچون اقتدار آن محافظت کرده و از ظرفیت‌های اقتصادی ایجاد شده نهایت استفاده را ببریم.

سردار نوعی اقدم با بیان اینکه شرایط برای حضور فعالان اقتصادی ایرانی در سوریه فراهم است، تاکید کرد: شرایط لازم برای کسانی که آمادگی حضور در عرصه تولید، انتقال تکنولوژی و امکانات را دارند فراهم است.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه با اشاره به شعار امسال تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: فعالان اقتصادی می‌توانند در بخش‌های هتلداری، رستوران داری، ساخت و ساز، بازیافت زباله، ایجاد خدمات نرم‌افزاری، اسنپ و سایر اپلیکیشن‌ها، انرژی‌های تجدیدپذیر برقی و بادی و مونتاژ، صنعت پلاستیک با تعرفه گمرکی صفر درصدی، کالای خود را به ۲۴ کشور عربی صادر کنند.

سردار نوعی اقدم ادامه داد: فعالان اقتصادی می‌توانند با انتقال تکنولوژی مهندسی و بازرگانی در صادرات، شیر خشک، ماکارونی، سوخت، مواد پتروشیمی و داروها فعالیت داشته باشند.

 

مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا